×
۷۵,۰۰۰ تومان
۴۵,۰۰۰ تومان

آموزش پروژه محور JavaFX - ساخت بازی Snake

آموزش پروژه محور JavaFX - ساخت بازی Snake

هزینه آموزش
۷۵,۰۰۰ تومان
تخفیف ۴۰ درصدی
۴۵,۰۰۰ تومان

تعداد دانشجو
۴۲ نفر
مدت زمان
۲ ساعت و ۱۰ دقیقه
محتوای این آموزش
تضمین کیفیت
آموزش پروژه محور JavaFX - ساخت بازی Snake

برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف روش‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از دوره‌های پروژه‌محور است. ما در این فرادرس قصد داریم به صورت پروژه‌محور با ساخت بازی Snake برای دسکتاپ، شما را با JavaFX آشنا کنیم. با استفاده از JavaFX شما می‌توانید علاوه بر برنامه‌های تحت ویندوز به ساخت برنامه‌های تحت وب نیز بپردازید.

آموزش پروژه محور JavaFX - ساخت بازی Snake

تعداد دانشجو
۴۲ نفر
مدت زمان
۲ ساعت و ۱۰ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۷۵,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
۴۵,۰۰۰ تومان

(کسب اطلاعات بیشتر +)
محتوای این آموزش

محمد جباری

کارشناسی مهندسی کامپیوتر - سخت‌افزار

عمده فعالیت ایشان در زمینه میکروکنترلرهای AVR، برنامه‌نویسی ویندوز با زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف و همچنین برنامه‌نویسی اندروید است. شایان ذکر است ایشان سابقه تدریس در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در رشته شبکه و نرم‌افزار رایانه را نیز دارند.

توضیحات تکمیلی

برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف روش‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از دوره‌های پروژه‌محور است. یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی که امروزه مورد توجه بسیاری از برنامه‌نویسان قرار گرفته، زبان برنامه‌نویسی Java است و برنامه‌نویسان زیادی تمایل دارند به یادگیری این زبان برنامه‌‌نویسی قدرتمند بپردازند.

زبان برنامه‌نویسی Java دارای پلتفرم‌های مختلفی است. یکی از این پلتفرم‌ها، JavaFX است که برای ساخت برنامه‌های گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این فرادرس قصد داریم به صورت پروژه‌محور با ساخت بازی Snake برای دسکتاپ، شما را با JavaFX آشنا کنیم. با استفاده از JavaFX شما می‌توانید علاوه بر برنامه‌های تحت ویندوز به ساخت برنامه‌های تحت وب نیز بپردازید.

فهرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • فصل یکم: مقدمه و ساخت پروژه
    • درس یکم: مقدمه و ساخت پروژه
  • فصل دوم: کدنویسی پروژه
    • درس دوم: تعریف متغیرهای اولیه و ساخت پنجره بازی
    • درس سوم: تعریف متد WindowBackground - بخش یکم
    • درس چهارم: تعریف متد WindowBackground - بخش دوم
    • درس پنجم: تعریف متغیرهای مربوط به مار و میوه
    • درس ششم: تعریف متد BuildTarget و DrawTarget
    • درس هفتم: تعریف متد DrawSnake
    • درس هشتم: استفاده از رویداد کیبورد و تعریف متدهای حرکتی - بخش یکم
    • درس نهم: استفاده از رویداد کیبورد و تعریف متدهای حرکتی - بخش دوم
    • درس دهم: تعریف متد EatTarget
    • درس یازدهم: تعریف متد GameOver
    • درس دوازدهم: تعریف متد Emtiaz
  • فصل سوم: صداگذاری روی بازی
    • درس سیزدهم: صداگذاری روی بازی

مفید برای رشته‌های
  • برنامه‌نویسی جاوا

پیش نیاز


آنچه در این آموزش خواهید دید:

آموزش ویدئویی مورد تائید فرادرس
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Apache NetBeans IDE 12.0




پیش نمایش‌ها

۱. مقدمه و ساخت پروژه

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۴ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۲. تعریف متغیرهای اولیه و ساخت پنجره بازی

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۷ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۳. تعریف متد WindowBackground - بخش یکم

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۸ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۴. تعریف متد WindowBackground - بخش دوم
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۵. تعریف متغیرهای مربوط به مار و میوه
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۶. تعریف متد BuildTarget و DrawTarget
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۷. تعریف متد DrawSnake
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۸. استفاده از رویداد کیبورد و تعریف متدهای حرکتی - بخش یکم
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۹. استفاده از رویداد کیبورد و تعریف متدهای حرکتی - بخش دوم
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۰. تعریف متد EatTarget
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
این آموزش شامل ۱۴ جلسه ویدئویی با مجموع ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه است.
با تهیه این آموزش، می‌توانید به همه بخش‌ها و جلسات آن، دسترسی داشته باشید.

راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟

(راهنمایی بیشتر +)

در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟
  • با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
  • با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه


اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش پروژه محور JavaFX - ساخت بازی Snake
ناشر فرادرس
شناسه اثر ۸–۱۲۴۵۲–۰۸۰۰۶۷ (ثبت شده در مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد)
کد آموزش FVJ006
مدت زمان ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۳۳۶ مگابایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)


تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه
توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما:
  • ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ می‌شود.
  • و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.




نظرات

تا کنون ۴۲ نفر از این آموزش استفاده کرده اند و هنوز نظری ثبت نشده است.
دسته‌بندی موضوعی برنامه نویسی | جاوا
برچسب‌ها:
BuildTarget Method in JavaFX | DrawSnake Method in JavaFX | DrawTarget Method in JavaFX | EatTarget Method in JavaFX | Emtiaz Method in JavaFX | GameOver Method in JavaFX | WindowBackground Method in JavaFX | آموزش JavaFX | آموزش پروژه‌ محور JavaFX | آموزش جاوا اف ایکس | پلتفرم‌ JavaFX | تعریف متدهای حرکتی در JavaFX | رویداد کیبورد در JavaFX | ساخت بازی‌ Snake | ساخت بازی Snake در JavaFX | ساخت پنجره بازی در JavaFX | صداگذاری روی بازی در JavaFX | کدنویسی پروژه در JavaFX | متغیرهای اولیه در JavaFX
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر
×
فهرست جلسات ۱۴ جلسه ویدئویی
×