×
۳۰,۰۰۰ تومان تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف

آموزش کتابخانه گرافیکی لاک پشت (Turtle Module) در پایتون

آموزش کتابخانه گرافیکی لاک پشت (Turtle Module) در پایتون

تعداد دانشجو
۵۱۳ نفر
مدت زمان
۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۳۰,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف (کسب اطلاعات بیشتر +)
محتوای این آموزش
تضمین کیفیت
۲ بازخورد (مشاهده نظرات)
آموزش کتابخانه گرافیکی لاک پشت (Turtle Module) در پایتون

در این فرادرس، مخاطب با گرافیک کامپیوتری در پایتون و رسم اشکال مختلف آشنا خواهد شد که می تواند مقدمه ای برای مباحث پیشرفته طراحی های کامپیوتری و به خصوص ساخت بازی و انیمیشن به کمک این زبان برنامه نویسی باشد و همچنین برای افرادی که هیچ آشنایی با مباحث گرافیک کامپیوتری ندارند، می تواند مناسب و مفید باشد. یکی از کتابخانه های پایتون، کتابخانه Turtle (لاک پشت) است که در این فرادرس مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با کتابخانه Turtle می توانید اشکال و الگوهای مختلفی را ترسیم کنید و در واقع به وسیله آن می توان یک لاک پشت ایجاد کرد که با کنترل روی آن می توان اشکال مختلفی را رسم نمود.

آموزش کتابخانه گرافیکی لاک پشت (Turtle Module) در پایتون

مدت زمان
۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۳۰,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف

(کسب اطلاعات بیشتر +)
محتوای این آموزش
۲ بازخورد (مشاهده نظرات)
مدرس
علی دژبرد

دانشجوی کارشناسی ارشد بیوانفورماتیک

ایشان علاقه‌مند به زبان برنامه‌نویسی پایتون هستند، علاوه بر آن به زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر مانند: ++Ruby, C و C تسلط دارند و در حوزه پردازش تصویر، آنالیز و مصورسازی داده و وب پایتونی فعالیت دارند.

چکیده آموزش


توضیحات تکمیلی

زبان برنامه نویسی پایتون (Python)، یک زبان اسکریپتی، سطح بالا و شی گرا است که به شدت در سال های اخیر محبوب شده و پیشرفت چشمگیری داشته است و در زمینه های: شبیه سازی، هوش مصنوعی، ساخت بازی، ساخت انیمیشن، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، توسعه وبسایت، توسعه اپلیکیشن های موبایل، توسعه اپلیکیشن های دسکتاپ، برنامه نویسی برد رزبری پای (Raspberry Pi) و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.

در این فرادرس، مخاطب با گرافیک کامپیوتری در پایتون و رسم اشکال مختلف آشنا خواهد شد که می تواند مقدمه ای برای مباحث پیشرفته طراحی های کامپیوتری و به خصوص ساخت بازی و انیمیشن به کمک این زبان برنامه نویسی باشد و همچنین برای افرادی که هیچ آشنایی با مباحث گرافیک کامپیوتری ندارند، می تواند بسیار مناسب و مفید باشد.

یکی از کتابخانه های پایتون، کتابخانه Turtle (لاک پشت) است که در این فرادرس مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با کتابخانه Turtle می توانید اشکال و الگوهای مختلفی را ترسیم کنید و در واقع به وسیله این کتابخانه می توان یک لاک پشت ایجاد کرد که با کنترل روی آن می توان اشکال مختلفی را رسم نمود.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • درس یکم: آشنایی با گرافیک لاک پشتی
    • تاریخچه و مفاهیم
    • IDE مورد نیاز
  • درس دوم: ایجاد لاک پشت و کنترل آن
    • جهت حرکت لاک پشت
    • موقعیت لاک پشت
    • مخفی کردن و نمایش مجدد لاک پشت
    • سایز قلم
    • رنگ قلم
    • کار با سایر متدهای لاک پشت
  • درس سوم: ساخت اسکرین و کنترل روی آن
    • اندازه صفحه
    • تغییر رنگ و تصویر پس زمینه
    • عنوان صفحه
    • گرفتن متن از کاربر
    • گرفتن عدد از کاربر
    • پاک کردن صفحه
    • نمایش تعداد لاک پشت ها در صفحه
    • کار با متدهای مختلف اسکرین
  • درس چهارم: رسم اشکال هندسی
    • رسم دایره
    • رسم مثلث
    • رسم مربع
    • رسم مستطیل
    • رسم N ضلعی
    • رسم ستاره
    • رسم محور
    • رنگ کردن اشکال
  • درس پنجم: رسم اشکال هندسی پیشرفته
    • ترسیم ستاره های تو در تو
    • ترسیم ساعت
    • مسابقه لاک پشت ها
    • ترسیم درخت
    • متحرک سازی
    • ترسیم ماشین
  • درس ششم: کار بر روی رویدادها
    • () Listen
    • () OnKey
    • () OnClick
    • () OnKeyRelease
    • () OnScreenClick

مفید برای رشته های
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

پیش نیاز


آنچه در این آموزش خواهید دید:

آموزش ویدئویی مورد تائید فرادرس
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده
فایل PDF یادداشت‌ های ارائه مدرس

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Python 3.7.2




پیش نمایش‌ها

۱. آشنایی با گرافیک لاک‌ پشتی

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۴ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۲. ایجاد لاک‌ پشت و کنترل آن

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۷ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۳. ساخت اسکرین و کنترل روی آن

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۶ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۴. رسم اشکال هندسی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۵. رسم اشکال هندسی پیشرفته
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۶. کار بر روی رویدادها
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
این آموزش شامل ۷ جلسه ویدئویی با مجموع ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه است.
با تهیه این آموزش، می‌توانید به همه بخش‌ها و جلسات آن، دسترسی داشته باشید.

راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟

(راهنمایی بیشتر +)

در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟
  • با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
  • با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه


اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش کتابخانه گرافیکی لاک پشت (Turtle Module) در پایتون
ناشر فرادرس
شناسه اثر ۸–۱۲۴۵۲–۰۶۹۵۰۸ (ثبت شده در مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد)
کد آموزش FVPHT9712
مدت زمان ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۱۷۷ مگابایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)


تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه
توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما:
  • ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ می‌شود.
  • و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.





نظرات

تا کنون ۵۱۳ نفر از این آموزش استفاده کرده اند و ۲ نظر ثبت شده است.
شهراد
شهراد

خیییییلی جالبه، بر اساس این یک برنامه پایتون نوشتم و تونستم یک مدار فاصله ای طراحی کنم.
ممنونم

مرضیه
مرضیه

رشته م چیز دیگه ای و برای کارهای آزمایشگاهی که دارم، فرصت کلاس رفتن و دوره دیدن رو نداشتم و آموزش های فرادرس برام خیلی مفید بودند.

برچسب‌ها:
() OnKeyRelease | OnClick | OnKey | OnScreenClick | python | Raspberry Pi | turtle in python | turtle library | Turtle Module | اشکال هندسی پیشرفته | برنامه نویسی گرافیکی | رسم اشکال هندسی | رسم اشکال هندسی با پایتون | رسم اشکال هندسی پیشرفته | رسم دایره با پایتون | رسم مثلث با پایتون | رسم محور با پایتون | رسم مربع با پایتون | رسم مستطیل با پایتون | رنگ کردن اشکال | رنگ کردن اشکال با پایتون | زبان اسکریپتی | زبان برنامه نویسی پایتون | زبان برنامه نویسی پایتون (Python) | ستاره های تو در تو | طراحی های کامپیوتری | کتابخانه OpenGL | کتابخانه Turtle | کتابخانه turtle در پایتون | گرافیک لاک پشتی | گرافیک لاک پشتی به زبان پایتون | گرافیک لاک پشتی پایتون | متدهای لاک پشت
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

×
فهرست جلسات ۷ جلسه ویدئویی