×
۲۹,۰۰۰ تومان تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف

آموزش نرم افزار بلندر (Blender) - ویژگی های جدید نسخه ۲/۸۰

آموزش نرم افزار بلندر (Blender) - ویژگی های جدید نسخه ۲/۸۰

تعداد دانشجو
۳۲۷ نفر
مدت زمان
۱ ساعت و ۵۵ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۲۹,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف (کسب اطلاعات بیشتر +)
محتوای این آموزش
تضمین کیفیت
۵ بازخورد (مشاهده نظرات)
آموزش نرم افزار بلندر (Blender) - ویژگی های جدید نسخه ۲/۸۰

نرم افزار بلندر (Blender)، نرم افزاری فوق العاده قدرتمند در زمینه های مختلف سه بعدی است. به صورت کلی در زمینه های Rendering، مدل سازی، انیمیشن سازی، جلوه های ویژه، شبیه سازی، ویرایش ویدئو و کامپوزیت، اسکریپت نویسی، ریگ، بازی سازی، تکستچرینگ (Texturing) و فیلم سازی، نرم افزار Blender حرف های زیادی برای گفتن دارد. با توجه به تغییرات عمده ای که در محیط کاری و نحوه دسترسی به ابزارها و موتور رندر پیش فرض در نسخه جدید به وجود آمده است، این فرادرس ارائه شده تا شرایط استفاده از نسخه جدید برای علاقه مندان به وجود آید. این آموزش برای دوستانی مناسب است که آموزش مقدماتی بلندر را پشت سر گذاشته باشند، چرا که ما در این فرادرس فقط تغییرات را نسبت به نسخه قبل مطرح می کنیم و مقدمات مورد بحث قرار نمی گیرد.

آموزش نرم افزار بلندر (Blender) - ویژگی های جدید نسخه ۲/۸۰

مدت زمان
۱ ساعت و ۵۵ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۲۹,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف

(کسب اطلاعات بیشتر +)
۵ بازخورد (مشاهده نظرات)
مدرس
میلاد صادقی

کارشناسی علوم کامپیوتر

میلاد صادقی کارشناس علوم کامپیوتر از دانشگاه پیام نور هستند. ایشان علاقمند به گرافیک هستند. زمینه‌ های پژوهشی، آموزشی و مهارت‌ های ایشان شامل: ایده پردازی و مدل سازی کاراکتر به سبک رئال، مدرس و طراح کانسپت با متد Fast Painting و... است.

چکیده آموزش


توضیحات تکمیلی

نرم افزار بلندر (Blender)، نرم افزاری فوق العاده قدرتمند در زمینه های مختلف سه بعدی است. به صورت کلی در زمینه های Rendering، مدل سازی، انیمیشن سازی، جلوه های ویژه، شبیه سازی، ویرایش ویدئو و کامپوزیت، اسکریپت نویسی، ریگ، بازی سازی، تکستچرینگ (Texturing) و فیلم سازی، نرم افزار Blender حرف های زیادی برای گفتن دارد.

نسخه ۲/۸۰ از بلندر به صورت Beta، نسبتا مدت زمان زیادی است که ارائه شده و البته به دلیل نهایی نبودن این نسخه مشکلات زیادی به خصوص زمان رندر و ویرایش مدل در آپدیت های قبلی وجود داشت. هنوز هم نسخه ۲/۸۰ به صورت نهایی ارائه نشده و با مراجعه به سایت سازنده، این نسخه با کپشن Beta قابل دسترس است. در آخرین آپدیت تا حد زیادی باگ ها برطرف شده و مقدمات لازم برای مهاجرت از نسخه ۲/۷۹ به ۲/۸۰ فراهم شده است.

با توجه به تغییرات عمده ای که در محیط کاری و نحوه دسترسی به ابزارها و موتور رندر پیش فرض در نسخه جدید به وجود آمده است، این فرادرس ارائه شده تا شرایط استفاده از نسخه جدید برای علاقه مندان به وجود آید. این آموزش برای دوستانی مناسب است که آموزش مقدماتی بلندر را پشت سر گذاشته باشند، چرا که ما در این فرادرس فقط تغییرات را نسبت به نسخه قبل مطرح می کنیم و مقدمات مورد بحث قرار نمی گیرد.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • درس یکم: تغییرات رابط کاربری در نسخه ۲/۸۰
    • مقدمه
    • محیط عمومی نرم افزار در نگاه اول
    • بررسی محیط های کاری (Workspace)
    • نحوه ناوبری (Navigate) مدل و کنترل Viewport
    • دسترسی به پنل های شناور و منوها
    • معرفی اسکریپت Object Type Visibility
    • کار با اسکریپت ViewPort Gizmos
    • بررسی Viewport Overlays
    • بررسی حالت های مختلف Viewport Shading
    • کار با 3D Cursor
    • نحوه تنظیم Origin
    • دسترسی به حالات Transform Orientations و Pivot Point
    • بررسی تغییرات اعمال شده در تب های پنل Properties
    • کار با آپشن های پنل شناور Properties
    • کار با صحنه ها (Scenes) و مفهوم Collections (لایه بندی و گروه بندی) در نسخه 2.80
  • درس دوم: دسترسی به امکانات ویرایشی در نسخه ۲/۸۰
    • ایجاد و ساخت انواع اشیای پیش فرض
    • تعیین Reference از تصاویر (Background Image)
    • اصول کار با EditMode
    • روش های تعیین نقطه Origin
    • مبانی کار با افکت های Modifier
    • کاربرد و نحوه پیاده سازی افکت های Object Constraint
    • تکنیک های استفاده از ابزارهای Knife و Bisect
    • معرفی و کار با ابزارهای Poly Build و Spin

مفید برای رشته های
  • گرافیک

پیش نیاز


آنچه در این آموزش خواهید دید:

برنامه آموزشی مورد تائید فرادرس

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Blender 2.8




پیش نمایش‌ها

۱. تغییرات رابط کاربری در نسخه ۲/۸۰

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۴۲ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۲. دسترسی به امکانات ویرایشی در نسخه ۲/۸۰

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۴۲ مگابایت -- (کلیک کنید +))

این آموزش شامل ۳ جلسه ویدئویی با مجموع ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه است.
با تهیه این آموزش، می‌توانید به همه بخش‌ها و جلسات آن، دسترسی داشته باشید.

راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟

(راهنمایی بیشتر +)

در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟
  • با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
  • با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه


اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش نرم افزار بلندر (Blender) - ویژگی های جدید نسخه ۲/۸۰
ناشر فرادرس
شناسه اثر ۸–۱۲۴۵۲–۰۷۲۸۹۹ (ثبت شده در مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد)
کد آموزش FVCG9802
مدت زمان ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۳۰۰ مگابایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)


تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه
توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما:
  • ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ می‌شود.
  • و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.





نظرات

تا کنون ۳۲۷ نفر از این آموزش استفاده کرده اند و ۵ نظر ثبت شده است.
سید ابوالفضل
سید ابوالفضل

عالی بود، من که راضی هستم، مخصوصا در طرح تخفیف!

علیرضا
علیرضا

سلام
مدرس به نظرم مسلط هستن کلا محتوا خوب بود.

سید ابوالفضل موسوی
سید ابوالفضل موسوی

دقیقا

رضا
رضا

سلام
خیلی ممنون از آموزش های سایتتون

امیر
امیر

به دلیل تغییرات نسبتا زیاد در ورژن جدید ۲.۸ نرم افزار بلندر بسیار میتونه کمک کننده باشه. ممنون از فرادرس

دسته‌بندی موضوعی: طراحی و گرافیک
برچسب‌ها:
3D Cursor | 3ddesign | Background Image | Bevel | Bisect | blender engine | Blender.org | blender2.8 | blender280 | Composite | cycle renderer | EditMode | eevee renderer | Extrude | Modeling | Navigate | Object Constraint | Orientation | Origin | Pivot Point | Poly Build | Reference | Rendering | Scenes | spin | Subdivide | Texturing | Transform Orientations | Viewport | Viewport Overlays | Viewport Shading | Workspace | ابزارهای Snap | ابزارهای ویرایشی | اسکریپت Object Type Visibility | اسکریپت نویسی | اصول کار با EditMode | افکت های Modifier | انیمیشن سازی | ایجاد محیط کاری جدید | بازی سازی | باگ | بلندر | بلندر2.8 blender | بلندر2.80 | پنل های شناور و منوها | پیاده سازی افکت های Object Constraint | تغییرات رابط کاربری در نسخه 2.80 | تکستچرینگ | تکنیک های استفاده از ابزار Knife | جلوه های ویژه | حالت های مختلف Viewport Shading | روش های تعیین نقطه Origin | ریگ | زمان رندر و ویرایش مدل | زمینه های مختلف سه بعدی | شبیه سازی | فیلم سازی | کامپوزیت | محیط های کاری | مدل سازی | موتور رندر پیش فرض | نرم افزار بلندر | ویرایش ویدئو
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

×
فهرست جلسات ۳ جلسه ویدئویی