×

آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان)

آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان)

تعداد دانشجو
۶۱ نفر
مدت زمان
۳۱ دقیقه
هزینه آموزش
رایگان!
محتوای این آموزش
۱ بازخورد (مشاهده نظرات)
آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان)

این آموزش مناسب طراحان و معماران و سه بعدی سازانی است که می خواهند رندرینگ واقعی، قوی و مطلوبی از محیط تری دی مکس داشته باشند. ما در این آموزش قصد داریم تا مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان)

مدت زمان
۳۱ دقیقه
هزینه آموزش
رایگان!
۱ بازخورد (مشاهده نظرات)
مدرس
مائده حوائی

مدرس نرم‌ افزار تری دی مکس و بازاریابی دیجیتالی

 ایشان بین سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ به فعالیت در زمینه انجام پروژه های سه بعدی با نرم افزارهای تری دی مکس و فتوشاپ و تدریس این نرم افزارها مشغول بوده اند. از سال ۱۳۹۵ به کار نویسندگی و تولید محتوا در اینترنت پرداخته اند.

توضیحات تکمیلی

کار با منتال به قدری جذاب و نتیجه کار به قدری زیباست که بعد از یادگیری آن به هیچ وجه حاضر نخواهیم بود برای یک بار هم شده حتی برای ساده ترین کارها، برگردیم و از موتور پیش فرض 3ds Max استفاده کنیم.

مزیت استفاده از این موتور رندرگیری، این است که طراحان کمپانی Autodesk خود این موتور قوی را به نرم افزار 3ds Max اضافه نموده اند و تمام استانداردها برای آن در نظر گرفته شده و هیچ نیازی به نصب پلاگین اضافه نیست. این موتور در دل خود نرم افزار 3ds Max گنجانده شده است و قابلیت های فوق العاده زیادی را در اختیار ما قرار می دهد. با بالا رفتن ورژن نرم افزار، به قابلیت های این موتور نیز افزوده می شود و ورژن آن ارتقا می یابد. گزینه های متعدد و بی شماری برای هر هدفی که داشته باشیم در نظر گرفته شده است.

در این آموزش، تمامی مفاهیم مهم و اساسی درباره موتور رندرینگ منتال ری در نرم افزار تری دی مکس بیان شده است. مفهوم متریال Arc & Design که پایه متریال در محیط منتال ری است و Car Paint Material شرح داده شده است. همچنین شما را با مفاهیم نورپردازی و نورهای مخصوص منتال ری آشنا می کند. در پایان درباره دوربین Physical و چگونگی رندرگیری و مفاهیم مهم رندرینگ با موتور منتال ری شرح داده شده است.

تمامی این مفاهیم با کمک منابع اصلی شرکت Autodesk و تجربه و مهارت مدرس تهیه شده و در مدت زمانی کوتاه شما را با تمام مفاهیم اصلی این موتور قدرتمند و محاسبات فیزیکی آن آشنا می سازد.

این آموزش مناسب طراحان و معماران و سه بعدی سازانی است که می خواهند رندرینگ واقعی، قوی و مطلوبی از محیط تری دی مکس داشته باشند.

ما در این آموزش قصد داریم تا مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

این آموزش رایگان بخشی از آموزش رندر و نورپردازی با Mental Ray در 3ds Max است. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این آموزش بر روی این لینک (+) کلیک کنید.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray
    • آشنایی با محیط
    • آشنایی با موتورهای رندرینگ
    • اصول اولیه در 3ds Max
    • دسترسی ها به منتال ری
    • وارد کردن مدل های سه بعدی آماده به محیط

آنچه در این آموزش خواهید دید:

آموزش ویدئویی مورد تائید فرادرس




مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray
جهت شروع مطالعه و یادگیری نیاز است بعد از ورود (+) و یا عضویت (+) بر روی دکمه «شروع یادگیری» کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش مقدمه و نکات مهم در شروع کار با Mental Ray در 3ds Max (رایگان)
ناشر فرادرس
کد آموزش FV3DM9502A
مدت زمان ۳۱ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۵۰ مگابایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)



آموزش‌های پیشنهادی برای شما



نظرات

میشا
میشا
۱۳۹۷/۰۸/۳۰

اموزش نزدیک به خوب امتیاز دادم.
متاسفانه مشکل اکثر اساتید که بسیار ریز بینانه اس البته این دیدگاه در شیوه تلفظ صحیح مفاهیمه که غالبا تمامی اساتید حرفه نرم افزار تپق های بدی رو حین سر فصل اموزشی درباره اصطلاحات رایج میزنند.

پاسخ به نظر

برچسب‌ها:
3ds Max | arc & design | arc and desighn material | arch & design | Autodesk | car paint | Daylight Systems | environment | Final Gather | Frame Render | Global Illumination | import 3d model | Indirect illumination | lighting at mental ray | lighting in mental | material | mental | mental ray | mr portal | mr skylight | Photometric Light | Physical Camera | posure control | Render Setup | Renderer | rendering concept | UVW map | تری دی مکس | چگونگی رندر گرفتن با Mental Ray | رندر گرفتن با Mental Ray | رندرگیری با منتال ری | رندرگیری منتال | رندرینگ | رندرینگ با منتال ری | رندرینگ منتال | شبیه سازی شب | کار پینت | متریال | متریال آرک | متریال کار پینت | متریال منتال | متریال منتال ری | مفاهیم اولیه منتال | مفاهیم رندرینگ | مفاهیم متریال | مفاهیم نور در منتال | مفهوم منتال | مفهوم منتال ری | منتال در تری دی مکس | منتال در مکس | منتال ری | منتال ری در تری دی مکس | موتور منتال | موتور منتال ری | نور آسمان | نور استاندارد | نور در منتال ری | نور روز | نور فتومتریک | نورپردازی | نورپردازی با منتال | نورپردازی داخلی | نورپردازی در شب | نورپردازی در منتال ری | نورپردازی منتال
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

×
فهرست جلسات ۱ جلسه ویدئویی
×