۱۸۰,۰۰۰ تومان

آموزش ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون

آموزش ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون

هزینه آموزش
۱۸۰,۰۰۰ تومان

تعداد دانشجو
۲ نفر
مدت زمان
۹ ساعت و ۹ دقیقه
محتوای این آموزش
تضمین کیفیت

در آموزش ترفندهای برنامه‌نویسی پایتون، سعی شده است مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات در خصوص استفاده از امکان زبان برنامه‌نویسی پایتون و کتابخانه‌های استاندارد آن، بررسی شود. مطالب ارائه شده در این فرادرس در سطح متوسط و بالاتر از آن هستند و فرض شده است که دانشجویان این درس، پیش از این کار با پایتون را در حد متوسط آموخته‌اند.

آموزش ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون

تعداد دانشجو
۲ نفر
مدت زمان
۹ ساعت و ۹ دقیقه
هزینه آموزش
۱۸۰,۰۰۰ تومان
محتوای این آموزش

دکتر سید مصطفی کلامی هریس

مدرس برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی

ایشان از بنیانگذاران و مدیران کنونی فرادرس و از اعضای هیات علمی آن است. ایشان علاوه بر تسلط بر زبان‌های برنامه‌نویسی متعدد، نظیر ++C (سی‌پلاس‌پلاس)، #C (سی‌شارپ)، PHP (پی‌اچ‌پی)، Java (جاوا)، ویژوال بیسیک (Visual Basic یا VB)، ویژوال بیسیک دات نت (Visual Basic .net) و متلب (MATLAB)، در زمینه مباحث مهندسی کنترل، مهندسی سیستم، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های هوشمند، محاسبات تکاملی، داده‌کاوی، سیستم‌های خبره و هوش محاسباتی، تبحر، تسلط و سابقه تدریس فعال دارند.

توضیحات تکمیلی

زبان برنامه‌نویسی پایتون (Python)، یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است و به طور خاص در حوزه‌های محاسبات کاربردی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و علوم داده، یکی از ابزارهای اصلی به حساب می‌آید. پایتون در سال ۱۹۹۱ و توسط برنامه‌نویسی هلندی به نام «خیدو فان روسوم» (یا گیدو ون روسوم | Guido van Rossum) معرفی شد.

در طی بیش از ۳ دهه که از عمر پایتون می‌گذرد، این زبان برنامه‌نویسی شاهد تغییرات زیادی بوده و یکی از فعال‌ترین کامیونیتی‌های توسعه جمعی را داشته است. علاوه بر کتابخانه استاندارد پایتون، ماژول‌های جانبی که برای آن توسعه داده می‌شوند نیز امکانات کم‌نظیری را در بر دارند که در کمتر زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر مشابه آن را می‌توان یافت. تسلط به این موارد و استفاده کارآمد از آن‌ها، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد و سطح شما را در برنامه‌نویسی، به خوبی ارتقا دهد.

در آموزش ترفندهای برنامه‌نویسی پایتون، سعی شده است مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات در خصوص استفاده از امکانات زبان برنامه‌نویسی پایتون و کتابخانه‌های استاندارد آن، بررسی شود. مطالب ارائه شده در این فرادرس در سطح متوسط و بالاتر از آن هستند و فرض شده است که دانشجویان این درس، پیش از این کار با پایتون را در حد متوسط آموخته‌اند.

در این آموزش، که بیش از ۸۰ جلسه دارد، مطالب متنوعی پوشش داده‌ شده است. اهم مطالب پوشش داده شده، عبارتند از:

  • کار با انواع داده‌ها
  • تبدیل مبنای اعداد
  • کار با داده‌های منطقی (Boolean)
  • کار با رشته‌ها و کاراکترها
  • روش‌های قالب‌بندی رشته‌ها و ساخت آن‌ها
  • ترفندهای نامگذاری متغیرها، توابع و کلاس‌ها
  • توابع پرکاربرد دورنی (Built In) در پایتون
  • هش کردن و کاربردهای آن
  • محاسبات دقیق با تعداد ارقام اعشار دلخواه
  • لاگ کردن یا ثبت وقایع
  • کار با اشیای تکرارپذیر (مانند لیست‌‎ها و دیکشنری‌ها)
  • ساختمان‌های داده و کانتینرهای بهبود یافته
  • روش‌های توصیف مفهومی برای تعریف تکرارپذیرها
  • ابزارهای ماژول itertools برای کار با تکرارها
  • توابع و ماهیت آن‌ها در پایتون
  • توابعی از توابع دیگر
  • آرگومان‌های ورودی توابع به تعداد و ترتیب دلخواه
  • مولدها (Generators) و مزایای آن‌ها
  • دکوراتورها برای تغییر رفتار توابع و کلاس‌ها
  • ابزارهای ماژول functools برای کار با توابع
  • کش کردن خروجی توابع بازگشتی
  • تعریف کلاس‌های دارای ثوابت اسم‌دار (Enum)
  • تعریف متدهای نمونه (Instance Methods) در کلاس‌ها
  • تعریف متدهای کلاس (Class Methods) در کلاس‌ها
  • تعریف متدهای استاتیک (Static Methods) در کلاس‌ها
  • تفاوت انواع متدهای قابل تعریف در کلاس‌ها
  • متدها و کلاس‌های مجرد (Abstract)
  • تعریف و مدیریت ویژگی‌های کلاس‌ها با دکوراتور property


با آموختن نکات و ترفندهایی که در این آموزش ارائه شده‌ است، دانش برنامه‌نویسی شما به سطح بالاتر از متوسط می‌رسد و می‌توانید برای آموختن نکات پیشرفته‌تر، برنامه‌ریزی کنید. تمرین و تکرار این نکات و استفاده همیشگی از آن‌ها در پروژه‌های مختلف، ذهن شما را برای نوشتن برنامه‌های بهتر، سریع‌تر، توسعه‌پذیرتر و حرفه‌ای‌تر، ورزیده خواهد کرد.

فهرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در اين مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • فصل یکم: مقدمه
    • درس یکم: مقدمه
    • درس دوم: ابزارهای مورد نیاز
  • فصل دوم: انواع داده و اعداد
    • درس سوم: تبدیل انواع داده‌ها
    • درس چهارم: تبدیل مبنای اعداد
    • درس پنجم: نمایش اعداد در مبناهای مختلف
    • درس ششم: تعریف ثوابت عددی خواناتر
  • فصل سوم: داده‌های منطقی
    • درس هفتم: مقدار منطقی معادل برای متغیرها
    • درس هشتم: ویژگی اتصال‌کوتاه بودن عملگرهای and و or
  • فصل چهارم: رشته‌ها
    • درس نهم: روش‌های کلاسیک برای ساختن رشته‌‎ها
    • درس دهم: کاربرد عملگر % برای ساختن رشته‌ها
    • درس یازدهم: متد format از کلاس str
    • درس دوازدهم: کاربرد f-string برای ساختن رشته‌ها
    • درس سیزدهم: کلاس Template از ماژول string
    • درس چهاردهم: توابع ord و chr
  • فصل پنجم: ترفندهای نامگذاری
    • درس پانزدهم: زیرخط _ تنها برای نامگذاری متغیرها
    • درس شانزدهم: زیرخط تنها در ابتدای نام متغیرها
    • درس هفدهم: زیرخط تنها در انتهای نام متغیرها
    • درس هجدهم: دو زیرخط یا Dunder در ابتدای نام متغیرها
    • درس نوزدهم: دو زیرخط در ابتدا و انتهای نام متغیرها
  • فصل ششم: توابع پرکاربرد در پایتون
    • درس بیستم: توابع any و all
    • درس بیست‌و‌یکم: توابع min و max
    • درس بیست‌و‌دوم: توابع sum و len
    • درس بیست‌و‌سوم: تابع hash و کاربردهای آن
    • درس بیست‌و‌چهارم: ایجاد کپی عمیق و سطحی از متغیرها
    • درس بیست‌و‌پنجم: محاسبات دقیق با Decimal
  • فصل هفتم: ثبت وقایع یا لاگ
    • درس بیست‌و‌ششم: نحوه ثبت وقایع یا Logging
    • درس بیست‌و‌هفتم: تنظیم و بهبود روند ثبت لاگ
  • فصل هشتم: اشیای تکرارپذیر یا Iterable
    • درس بیست‌و‌هشتم: نگاشت اعضا با تابع map
    • درس بیست‌و‌نهم: غربال اعضا با تابع filter
    • درس سی‌ام: معکوس کردن با تابع reversd
    • درس سی‌ویکم: مرتب کردن با تابع sorted
    • درس سی‌ودوم: شمارش همراه با تکرار با تابع enumerate
    • درس سی‌وسوم: چسباندن با تابع zip
    • درس سی‌وچهارم: توابع iter و next برای کنترل تکرارها
    • درس سی‌وپنجم: توابع range و slice
  • فصل نهم: ساختمان‌های داده کاربردی
    • درس سی‌وششم: کلاس namedtuple از ماژول collections
    • درس سی‌وهفتم: کلاس NamedTuple از ماژول typing
    • درس سی‌وهشتم: کلاس Counter برای شمارش تکرارها
    • درس سی‌ونهم: کلاس defaultdict برای تعریف دیکشنری با مقدار پیش‌فرض
    • درس چهلم: کلاس OrderedDict برای حفظ یا تغییر ترتیب دیکشنری
    • درس چهل‌و‌یکم: ترکیب دیکشنری‌ها با ChainMap
    • درس چهل‌و‌دوم: پردازش صف دوطرفه با کلاس deque
    • درس چهل‌و‌سوم: آرایه‌های تک‌نوع با کلاس array از ماژول array
    • درس چهل‌و‌چهارم: تعریف پروکسی فقط خواندنی روی دیکشنری با MappingProxyType
  • فصل دهم: توصیف مفهومی یا Comprehension
    • درس چهل‌و‌پنجم: تعریف مفهومی لیست، مجموعه و دیکشنری
    • درس چهل‌و‌ششم: تعریف مفهومی مولدها و مزایای آن
  • فصل یازدهم: ابزارهای تکرار یا itertools
    • درس چهل‌و‌هفتم: تکرارکننده‌های بی‌نهایت برای شمارش، تکرار و گردش
    • درس چهل‌و‌هشتم: تابع zip_longest برای اتصال با طول بیشینه
    • درس چهل‌و‌نهم: تابع accumulate برای محاسبه تجمعی
    • درس پنجاهم: ادغام دو آبجکت با تابع chain
    • درس پنجاه‌و‌یکم: تابع filterfalse برای فیلتر کردن معکوس
    • درس پنجاه‌و‌دوم: تابع pairwise برای تکرار جفتی
    • درس پنجاه‌و‌سوم: تابع starmap برای فراخوانی تکراری
    • درس پنجاه‌و‌چهارم: محاسبه ضرب دکارتی (کارتزین) با تابع product
    • درس پنجاه‌و‌پنجم: توابع مربوط به جایگشت (ترتیب) و ترکیب در پایتون
  • فصل دوازدهم: توابع در پایتون
    • درس پنجاه‌و‌ششم: تعریف توابع و ویژگی‌های آن‌ها
    • درس پنجاه‌و‌هفتم: توابع با آرگومان‌های ورودی به صورت تابع
    • درس پنجاه‌و‌هشتم: توابع با خروجی به صورت تابع
    • درس پنجاه‌و‌نهم: تعریف کلاس‌های قابل فراخوانی به صورت تابع
    • درس شصتم: فهرست آرگومان متغیر به صورت بی‌نام
    • درس شصت‌و‌یکم: فهرست آرگومان متغیر به صورت بانام
    • درس شصت‌و‌دوم: تعریف و تفکیک آرگومان‌های موقعیتی و بانام
  • فصل سیزدهم: مولدها یا Generators
    • درس شصت‌و‌سوم: تعریف مولد به صورت تابع با خروجی yield
    • درس شصت‌و‌چهارم: تعریف مولد به صورت مفهومی
    • درس شصت‌و‌پنجم: تعریف مولد به صورت کلاس
    • درس شصت‌و‌ششم: بررسی سرعت پردازش و حافظه مورد نیاز برای مولدها
  • فصل چهاردهم: دکوراتورها
    • درس شصت‌و‌هفتم: آشنایی با دکوراتورها
    • درس شصت‌و‌هشتم: دکوراتور برای توابع دارای ورودی
    • درس شصت‌و‌نهم: ترکیب دکوراتورها
    • درس هفتادم: دکوراتورهای دارای پارامتر
    • درس هفتاد‌و‌یکم: تعریف دکوراتور با ماژول decorator
  • فصل پانزدهم: ابزارهای توابع یا functools
    • درس هفتاد‌و‌دوم: کش کردن خروجی توابع بازگشتی با دکوراتور cache
    • درس هفتاد‌و‌سوم: کش LRU با استفاده از lru_cache
    • درس هفتاد‌و‌چهارم: تعریف توابع جزئی با partial
    • درس هفتاد‌و‌پنجم: اعمال بازگشتی توابع با reduce
  • فصل شانزدهم: کار با کلاس‌های Enum
    • درس هفتاد‌و‌ششم: تعریف کلاس‌های Enum
    • درس هفتاد‌و‌هفتم: افزودن عملگر (اپراتور) به کلاس Enum
    • درس هفتاد‌و‌هشتم: تابع auto برای مقداردهی خودکار Enum
    • درس هفتاد‌و‌نهم: دکوراتور unique برای اطمینان از یکتا بودن مقادیر Enum
  • فصل هفدهم: برنامه‌نویسی شی‌گرا
    • درس هشتادم: متدهای نمونه
    • درس هشتاد‌و‌یکم: متدهای کلاس و متدهای استاتیک
    • درس هشتاد‌و‌دوم: تعریف کلاس‌های مجرد (Abstract)
    • درس هشتاد‌و‌سوم: تعریف ویژگی با دکوراتور property
  • فصل هجدهم: جمع‌بندی
    • درس هشتاد‌و‌چهارم: جمع‌بندی
مفید برای
  • علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی پایتون

پیش نیاز


آنچه در این آموزش خواهید دید:

آموزش ویدئویی مورد تائید فرادرس
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده
فایل PDF یادداشت‌ های ارائه مدرس

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Python 3

پیش نمایش‌ها

۱. مقدمه
۲. نمایش اعداد در مبناهای مختلف
۳. کاربرد عملگر % برای ساختن رشته‌ها
۴. زیرخط _ تنها برای نامگذاری متغیرها
۵. توابع any و all
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۶. محاسبات دقیق با Decimal
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۷. معکوس کردن با تابع reversd
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۸. توابع range و slice
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۹. کلاس OrderedDict برای حفظ یا تغییر ترتیب دیکشنری
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۰. تعریف مفهومی لیست، مجموعه و دیکشنری
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۱. ادغام دو آبجکت با تابع chain
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۲. فهرست آرگومان متغیر به صورت بی‌نام
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۳. دکوراتورهای دارای پارامتر
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۴. متدهای نمونه
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
این آموزش شامل ۸۵ جلسه ویدئویی با مجموع ۹ ساعت و ۹ دقیقه است.
با تهیه این آموزش، می‌توانید به همه بخش‌ها و جلسات آن، دسترسی داشته باشید.

راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟

(راهنمایی بیشتر +)

در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟
  • با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
  • با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه


اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون
ناشر فرادرس
کد آموزش FVRPY103
مدت زمان ۹ ساعت و ۹ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۸۰۷ مگابایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)


تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه
توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما:
  • ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ می‌شود.
  • و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.
آموزش‌های مرتبط با آموزش ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون


آموزش‌های پیشنهادی برای شما


نظرات

تا کنون ۲ نفر از این آموزش استفاده کرده اند و هنوز نظری ثبت نشده است.
دسته‌بندی موضوعی: برنامه نویسی | پایتون
برچسب‌ها:
Abstract in Python | accumulate Function in Python | all Function in Python | and Operator in Python | any Function in Python | array Class in deque Class in | array Module in Python | auto Function in Python | Boolean in Python | Built In in ython | cache decorator in Python | chain Function in Python | ChainMap in Python | chr Function in Python | Class Methods in Python | collections Module in Python | Comprehension in Python | Counter Class in Python | Decimal in Python | decorator Module in Python | defaultdict Class in Python | deque Class in Python | Dunder in Python | Enum in Python | enumerate Function in Python | f-string in Python | filter Function in Python | filterfalse Function in Python | format Methode in Python | functools in Python | functools Module in Python | Generators in python | Guido van Rossum | hash Function in Python | Instance Methods in Python | iter Function in Python | Iterable in Python | itertools in Python | itertools Module in Python | len Function in Python | Logging in Python | lru_cache in Python | map Function in Python | MappingProxyType in Python | max Function in Python | min Function in Python | namedtuple Class in Python | namedtuple Class in Python | next Function in Python | Operator in Python % | or Operator in Python | ord Function in Python | OrderedDict Class in Python | pairwise Function in Python | partial in Python | product Function in Python | property Decorator | property Decorator in Python | Python programming | Python Programming Language | range Function in Python | reduce in Python | reversd Function in Python | slice Function in Python | sorted Function in Python | starmap Function in Python | Static Methods in Python | string module in python | sum‌ Function in Python | Template Class in Python | typing Module in Python | unique decorator in Python | zip Function in Python | zip_longest Function in Python | آرایه‌ های تک ‌نوع در پایتون | آشنایی با دکوراتورها در پایتون | آموزش ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون | ابزارهای تکرار در پایتون | ابزارهای توابع در پایتون | ابزارهای ماژول functools | ابزارهای ماژول itertools | ادغام دو آبجکت در پایتون | اشیای تکرارپذیر در پایتون | اعداد در پایتون | اعمال بازگشتی توابع با reduce | افزودن اپراتور به کلاس Enum | افزودن عملگر به کلاس Enum | امکانات پایتون | امکانات زبان برنامه‌ نویسی پایتون | انواع داده ها در پایتون | اهداف ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون | بررسی ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون | برنامه نویسی پایتون | برنامه نویسی شی گرا در پایتون | بهبود روند ثبت لاگ در پایتون | پردازش صف دو طرفه در پایتون | تابع accumulate برای محاسبه تجمعی | تابع accumulate در پایتون | تابع all در پایتون | تابع any در پایتون | تابع auto در پایتون | تابع chain در پایتون | تابع chr در پایتون | تابع enumerate در پایتون | تابع filter در پایتون | تابع filterfalse در پایتون | تابع Hash | تابع iter برای کنترل تکرارها | تابع iter در پایتون | تابع len در پایتون | تابع map در پایتون | تابع max در پایتون | تابع min در پایتون | تابع ord در پایتون | تابع pairwise برای تکرار جفتی | تابع pairwise در پایتون | تابع product در پایتون | تابع range در پایتون | تابع reversd در پایتون | تابع slice در پایتون | تابع sorted در پایتون | تابع starmap برای فراخوانی تکراری | تابع starmap در پایتون | تابع sum در پایتون | تابع zip در پایتون | تابع zip_longest در پایتون | تایع next برای کنترل تکرارها | تایع next در پایتون | تبدیل انواع داده‌ ها در پایتون | تبدیل مبنای اعداد در پایتون | ترتیب در پایتون | ترفندهای برنامه نویسی پایتون | ترفندهای نامگذاری توابع پایتون | ترفندهای نامگذاری در پایتون | ترفندهای نامگذاری کلاس ‌های پایتون | ترفندهای نامگذاری متغیرها پایتون | ترکیب در پایتون | ترکیب دکوراتورها در پایتون | ترکیب دیکشنری‌ ها با ChainMap | تعریف آرگومان های با نام در پایتون | تعریف آرگومان های موقعیتی در پایتون | تعریف توابع جزئی با partial | تعریف توابع در پایتون | تعریف ثوابت عددی خواناتر در پایتون | تعریف دکوراتور در پایتون | تعریف دیکشنری در پایتون | تعریف کلاس ‌های Enum | تعریف کلاس ‌های دارای ثوابت اسم‌ دار | تعریف کلاس های مجرد در پایتون | تعریف مفهومی دیکشنری در پایتون | تعریف مفهومی لیست در پایتون | تعریف مفهومی مجموعه در پایتون | تعریف مفهومی مولدها در پایتون | تعریف ویژگی با دکوراتور property | تعریف ویژگی در پایتون | تعریف ویژگی های کلاس ها در پایتون | تغییر ترتیب دیکشنری در پایتون | تفکیک آرگومان های با نام در پایتون | تفکیک آرگومان های موقعیتی در پایتون | تکرارکننده‌های بی‌ نهایت در پایتون | تنظیم روند ثبت لاگ در پایتون | توابع با آرگومان‌ های ورودی در پایتون | توابع پرکاربرد در پایتون | توابع پرکاربرد دورنی در پایتون | توابع در پایتون | توابع مربوط به ترتیب در پایتون | توابع مربوط به جایگشت در پایتون | توصیف مفهومی در پایتون | ثبت لاگ در پایتون | ثبت وقایع در پایتون | ثوابت عددی خواناتر در پایتون | چسباندن در پایتون | حافظه مورد نیاز برای مولدها در پایتون | حفظ ترتیب دیکشنری در پایتون | خروجی yield در پایتون | خیدو فان روسوم | داده‌ های منطقی در پایتون | داده‌ های منطقی در پایتون | دکوراتور cache در پایتون | دکوراتور property در پایتون | دکوراتور unique در پایتون | دکوراتورها در پایتون | دکوراتورهای دارای پارامتر در پایتون | دیکشنری ‌ها در پایتون | رشته ها در پایتون | رشته ها در پایتون | روش ‌های قالب ‌بندی رشته ‌ها در پایتون | روند ثبت لاگ در پایتون | زبان برنامه نویسی پایتون | زیرخط تنها در پایتون | ساخت قالب ‌بندی رشته ‌ها در پایتون | ساختمان‌ های داده در پایتون | ساختمان ‌های داده کاربردی در پایتون | سرعت پردازش مولدها در پایتون | شمارش همراه با تکرار در پایتون | شناخت ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون | عملکرد ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون | عملگر % برای ساختن رشته‌ ها | عملگر % در پایتون | عملگر and در پایتون | عملگر or در پایتون | غربال اعضا با تابع filter | فهرست آرگومان متغیر در پایتون | فیلتر کردن معکوس در پایتون | کار با کلاس ‌های Enum | کاراکترها در پایتون | کاربرد f-string برای ساختن رشته‌ ها | کاربرد f-string در پایتون | کاربرد برنامه نویسی پایتون | کاربرد ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون | کاربردهای hash در پایتون | کاربردهای هش کردن در پایتون | کانتینرهای بهبود یافته در پایتون | کپی سطحی از متغیرها در پایتون | کپی عمیق از متغیرها در پایتون | کتابخانه استاندارد پایتون | کش LRU در پایتون | کش کردن خروجی توابع بازگشتی | کلاس array در پایتون | کلاس Counter برای شمارش تکرارها | کلاس Counter در پایتون | کلاس defaultdict در پایتون | کلاس deque در پایتون | کلاس namedtuple در پایتون | کلاس namedtuple در پایتون | کلاس OrderedDict در پایتون | کلاس Template در پایتون | کلاس ‌های Enum در پایتون | کلاس‌ های مجرد در پایتون | گیدو ون روسوم | لاگ کردن در پایتون | لیست ها در پایتون | ماژول array در پایتون | ماژول collections در پایتون | ماژول decorator در پایتون | ماژول functools در پایتون | ماژول string در پایتون | ماژول typing در پایتون | ماژول های جانبی پایتون | ماهیت توابع در پایتون | متد format از کلاس str | متدها در پایتون | متدهای استاتیک در پایتون | متدهای کلاس در پایتون | متدهای نمونه در پایتون | محاسبات دقیق با Decimal | محاسبه ضرب دکارتی در پایتون | محاسبه ضرب کارتزین در پایتون | مدیریت ویژگی های کلاس های در پایتون | مرتب کردن با تابع sorted | مزایای مولدها در پایتون | معکوس کردن با تابع reversd | مقداردهی خودکار Enum در پایتون | مولدها در پایتون | نحوه ثبت وقایع در پایتون | نگاشت اعضا با تابع map | هش کردن در پایتون | ویژگی ‌های توابع در پایتون | ویژگی‌ های کلاس ‌ها با دکوراتور property | ویژگی‌ های کلاس ‌ها با دکوراتور property | یادگیری ترفندهای برنامه‌ نویسی پایتون | یکتا بودن مقادیر Enum در پایتون
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر
×
فهرست جلسات ۸۵ جلسه ویدئویی
×