×
۷۵,۰۰۰ تومان ۴۵,۰۰۰ تومان

آموزش پروژه محور سی شارپ - پیاده سازی بازی مین روب

آموزش پروژه محور سی شارپ - پیاده سازی بازی مین روب

مدت زمان
۲ ساعت و ۷ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۷۵,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
۴۵,۰۰۰ تومان (کسب اطلاعات بیشتر +)
محتوای این آموزش
تضمین کیفیت
۱ بازخورد (مشاهده نظرات)
آموزش پروژه محور سی شارپ - پیاده سازی بازی مین روب

در این فرادرس می‌آموزید که چگونه ظاهر مدرن یا به اصطلاح (Modern UI) را داشته باشید و همچنین آموزش تکنیک‌هایی در ارتباط با رابط کاربری را نیز فرا‌ می‌گیرید. سپس در ادامه با بررسی دقیق‌تر موضوعات برنامه‌نویسی و نحوه پیاده‌سازی نیاز‌های برنامه، بازی را پیاده‌سازی می‌کنید. علاوه بر این، برنامه‌نویسان و یا علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی در این آموزش یاد می‌گیرند که چگونه بازی شخصی بسازند و در کنار لذت بازی کردن از برنامه‌نویسی و برنامه‌سازی کسب درآمد کنند و بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی خود را وارد بازار کار کنند.

آموزش پروژه محور سی شارپ - پیاده سازی بازی مین روب

مدت زمان
۲ ساعت و ۷ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۷۵,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
۴۵,۰۰۰ تومان

(کسب اطلاعات بیشتر +)
محتوای این آموزش
۱ بازخورد (مشاهده نظرات)
مدرس
محمد‌ جواد صابری نسب

دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر

ایشان رتبه 21 کشوری مسابقات ICPC 2020 را در کارنامه خود داشته و تسلط بالایی به الگوریتم و راه‌حل‌های ابتکاری و همچنین سابقه تدریس در زبان‌های برنامه‌نویسی نظیر: #c (سی‌شارپ) ,++c (سی‌پلاس‌پلاس) و  c را دارند.

چکیده آموزش


توضیحات تکمیلی

همواره پیاده‌سازی بازی‌ها به وسیله زبان‌های برنامه‌نویسی یا فریم‌ورک‌های متفاوت در پلتفرم‌های مختلف امری چالش‌بر‌انگیز و کاربردی محسوب می‌شود، چون در پیاده‌سازی بازی‌ها به چالش‌هایی برخورد می‌کنیم که برای عبور از این چالش‌ها و مشکلات نیاز به خلاقیت و توانایی حل مساله داریم. از این رو بازی مین‌روب (Minesweeper) یکی از مناسب‌ترین بازی‌ها برای پیاده‌سازی است، به این دلیل که ما در مسیر پیاده‌سازی بازی، در کنار آموختن جنبه‌های متفاوت ویندوز‌فرم (WinForm) مهارت‌های برنامه‌نویسی خود را نیز محک می‌زنیم و یاد می‌گیریم که چگونه توابع متفاوت را برای یک هدف در کنار هم تنظیم کنیم.

در این فرادرس می‌آموزید که چگونه ظاهر مدرن یا به اصطلاح (Modern UI) را داشته باشید و همچنین آموزش تکنیک‌هایی در ارتباط با رابط کاربری را نیز فرا‌ می‌گیرید. سپس در ادامه با بررسی دقیق‌تر موضوعات برنامه‌نویسی و نحوه پیاده‌سازی نیاز‌های برنامه، بازی را پیاده‌سازی می‌کنید. علاوه بر این، برنامه‌نویسان و یا علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی در این آموزش یاد می‌گیرند که چگونه بازی شخصی بسازند و در کنار لذت بازی کردن از برنامه‌نویسی و برنامه‌سازی کسب درآمد کنند و بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی خود را وارد بازار کار کنند.

فهرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • فصل یکم: مقدمه‌ و ساخت پروژه جدید
    • درس یکم: توضیح کلیات پروژه
  • فصل دوم: پیاده‌سازی Front-End - بخش یکم
    • درس دوم: آشنایی با محیط برنامه‌نویسی Microsoft Visual Studio
    • درس سوم: توضیح مقدمه‌ای از مباحث قابل استفاده در برنامه - بخش یکم
    • درس چهارم: توضیح مقدمه‌ای از مباحث قابل استفاده در برنامه - بخش دوم
    • درس پنجم: معرفی عدد طلایی
    • درس ششم: طراحی فرم بازی
  • فصل سوم: پیاده‌سازی Back-End
    • درس هفتم: ساخت برد بازی
    • درس هشتم: ساخت مین
    • درس نهم: ساخت تابع محاسبه مین‌های مجاور
    • درس دهم: استفاده از توابع ساخته‌شده
    • درس یازدهم: ساخت قطعه دستور سراسری
    • درس دوازدهم: پیاده‌سازی شرایط باختن
    • درس سیزدهم: پیاده‌سازی شرایط بردن
  • فصل چهارم: پیاده‌سازی Front-End - بخش دوم
    • درس چهاردهم: Transparent Buttons
    • درس پانزدهم: افزودن تایمر
    • درس شانزدهم: تغییرات پیکسلی

مفید برای رشته‌های
  • مهندسی کامپیوتر - نرم‌افزار

  • برنامه نویسی سی‌شارپ

  • بازی‌سازی

پیش نیاز


آنچه در این آموزش خواهید دید:

آموزش ویدئویی مورد تائید فرادرس
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Visual Studio 2019




پیش نمایش‌ها

۱. توضیح کلیات پروژه

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۳ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۲. آشنایی با محیط برنامه‌نویسی Microsoft Visual Studio

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۵ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۳. توضیح مقدمه‌ای از مباحث قابل استفاده در برنامه - بخش یکم

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۴ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۴. توضیح مقدمه‌ای از مباحث قابل استفاده در برنامه - بخش دوم

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۴ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۵. معرفی عدد طلایی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۶. طراحی فرم بازی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۷. ساخت برد بازی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۸. ساخت مین
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۹. ساخت تابع محاسبه مین‌های مجاور
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۰. استفاده از توابع ساخته‌شده
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۱. پیاده‌سازی شرایط بردن
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
این آموزش شامل ۱۷ جلسه ویدئویی با مجموع ۲ ساعت و ۷ دقیقه است.
با تهیه این آموزش، می‌توانید به همه بخش‌ها و جلسات آن، دسترسی داشته باشید.

راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟

(راهنمایی بیشتر +)

در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟
  • با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
  • با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه


اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش پروژه محور سی شارپ - پیاده سازی بازی مین روب
ناشر فرادرس
کد آموزش FVCS006
مدت زمان ۲ ساعت و ۷ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۳۰۵ مگابایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)


تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه
توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما:
  • ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ می‌شود.
  • و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.


آموزش‌های پیشنهادی برای شما



نظرات

حشمت
حشمت

سلام. از روی کنجکاوی مطالعه کردم. در عین سادگی متمایز بود.
برای افرادی که از طریق کد میخوان شیء را مختصات بدهند و مبهم، براشون این روش جالبه.

برچسب‌ها:
#Transparent Buttons in C | C# programming | Minesweeper Play | آموزش پروژه محور #C | آموزش پروژه‌ محور سی‌ شارپ | افزودن تایمر بازی در سی شارپ | برنامه نویسی #C | برنامه ‌نویسی Microsoft Visual Studio | پیاده سازی بازی مین روب | پیاده سازی بازی مین روب با #C | پیاده سازی بازی مین روب با سی شارپ | پیاده ‌سازی شرایط باختن در سی شارپ | پیاده‌ سازی شرایط بردن در سی شارپ | پیاده‌سازی Back-End در سی شارپ | پیاده‌سازی Front-End در #C | تغییرات پیکسلی بازی در سی شارپ | توابع ساخته ‌شده در سی شارپ | ساخت برد بازی در سی شارپ | ساخت مین در سی شارپ | طراحی فرم بازی در سی شارپ | معرفی عدد طلایی در سی شارپ
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

×
فهرست جلسات ۱۷ جلسه ویدئویی