×
زمان تقریبی انتشار: ۴ تا ۱۲ هفته

آموزش آشنایی با موتور بازی سازی (Unreal Engine) - پیش ثبت نام

آموزش آشنایی با موتور بازی سازی (Unreal Engine) - پیش ثبت نام

درخواست اطلاع رسانی انتشار این آموزش
وضعیت انتشار: در حال برنامه ریزی
زمان تقریبی انتشار: بر حسب تعداد درخواست های دانشجویان و اولویت زمانی و آموزشی اعضای هیات علمی فرادرس، انتشار این آموزش در واحد نشر فرادرس اولویت سنجی می شود. انتشار یک آموزش پس از شروع به ضبط معمولا ۴ تا ۱۲ هفته زمان می برد.
این آموزش در حال برنامه ریزی برای ارائه در فرادرس است و انتشار سریع تر آن، بستگی به تعداد متقاضیان این آموزش دارد. چنانچه شما نیز تمایل به انتشار سریع این آموزش دارید در این آموزش پیش ثبت نام نمایید.
آموزش آشنایی با موتور بازی سازی (Unreal Engine) - پیش ثبت نام

نرم افزار Unreal Engine، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در زمینه ساخت بازی و گرفتن رندر ریل تایم است. در این آموزش، به زبان بسیار ساده یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای موجود در زمینه بازی سازی را یاد می گیرید و یکی از نکات مهم، یادگیری محیط بلوپرینت (Blueprint) در آنریل است.

آموزش آشنایی با موتور بازی سازی (Unreal Engine) - پیش ثبت نام

درخواست اطلاع رسانی انتشار این آموزش
وضعیت انتشار: در حال برنامه ریزی
زمان تقریبی انتشار: بر حسب تعداد درخواست های دانشجویان و اولویت زمانی و آموزشی اعضای هیات علمی فرادرس، انتشار این آموزش در واحد نشر فرادرس اولویت سنجی می شود. انتشار یک آموزش پس از شروع به ضبط معمولا ۴ تا ۱۲ هفته زمان می برد.
این آموزش در حال برنامه ریزی برای ارائه در فرادرس است و انتشار سریع تر آن، بستگی به تعداد متقاضیان این آموزش دارد. چنانچه شما نیز تمایل به انتشار سریع این آموزش دارید در این آموزش پیش ثبت نام نمایید.

فرادرس از جهت فرصت آموختن، یک محیط کاملا باز (بدون هیچ مرز و شرط برای ورود) برای همه است. اما از جهت فرصت آموزش دادن، یک محیط به شدت بسته است و مدرسین آن با عبور از سخت ترین ضوابط علمی و فیلترهای مهارت آموزشی برگزیده و دستچین می شوند. در چندین سال گذشته کمتر از 5 درصد متقاضیان تدریس در فرادرس توانسته اند به مرحله نهایی ارائه آموزش در آن برسند. ارائه یک آموزش توسط «گروه مدرسین فرادرس» تضمینی برای کیفیت آن می باشد.

توضیحات تکمیلی

نرم افزار Unreal Engine، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در زمینه ساخت بازی و گرفتن رندر ریل تایم است. در این آموزش، به زبان بسیار ساده یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای موجود در زمینه بازی سازی را یاد می گیرید و یکی از نکات مهم، یادگیری محیط بلوپرینت (Blueprint) در آنریل است.

شما به کمک این محیط می توانید بدون نوشتن حتی یه خط کد بازی های پیچیده ای تولید کنید. حتی این محیط می تواند بسیار قوی تر از کدنویسی ظاهر شود و بازی های پیچیده تری را بتوانید با این محیط نود بیس بسازید.

اکثر شرکت های مطرح بازی سازی با محیط بلوپرینت آنریل بازی می سازند. با آنریل می توانید بدون اینکه مشکلی با لایسنس نرم افزار داشته باشید بازی را در مارکت های بین المللی بارگذاری کنید و به فروش برسانید.

در این فرادرس، شما با نرم افزار قدرتمند آنریل و مهم ترین بخش های آن مانند: اینترفیس، بلوپرینت، انیمیشن، مباحث فیزیک و مبحث ساخت بازی های دو بعدی، آشنا شده بدون این که بخواهید زمان زیادی برای رسیدن به این مرحله از یاد گیری بگذارید.

 

فهرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در اين مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • درس یکم: Unreal Engine
    • مقدمه
    • نصب و راه اندازی
  • درس دوم: تنظیم پروژه
    • پروژه های پیش فرض
    • اینترفیس نرم افزار
  • درس سوم: مدیریت محتواها
    • متریال ها
    • مروری بر متریال
    • شبه متریال ها
    • المنت های متریال
    • متریال بافت دار
  • درس چهارم: نورپردازی
    • انواع نور
    • منبع نور جهت دار
    • منبع نور نقطه ای
  • درس پنجم: دوربین و افکت ها
    • نقش دوربین
    • افکت های دوربین
    • افکت های حجمی دوربین
  • درس ششم: پارتیکل ها (Particle)
    • مروری بر سیستم پارتیکل
    • اضافه کردن پارتیکل به صحنه
  • درس هفتم: فیزیک
    • تنظیمات برخورد
    • اساس فیزیک
    • متریال های فیزیک
  • درس هشتم: صدا
    • انواع صداها
    • نشانه های صوتی
  • درس نهم: انیمیشن
    • مروری بر سیستم انیمیشن
    • آشنایی با مش
    • مش اسکلتی
    • کلیپ های انیمیشن
    • بلوپرینت های انیمیشن
  • درس دهم: بلوپرینت (Blueprint)
    • کلاس های بلوپرینت
    • اینترفیس بلوپرینت
    • بلوپرینت مود بازی
  • درس یازدهم: ناوبری
    • تعقیب AI
    • ناوبری مش
  • درس دوازدهم: رابط کاربری
    • مروری بر گجت بلوپرینت
    • طراحی گجت (Gadget)
    • عملکرد دکمه
    • راه اندازی گجت
  • درس سیزدهم: ++C در ویژال استودیو (Visual Studio)
    • ساخت اولین کلاس
    • ساختار
    • طبقه بندی
  • درس چهاردهم: دو بعدی
    • آماده کردن تنظیمات دو بعدی
    • معرفی Flip book
    • معرفی Tilemap

 

مفید برای
  • گرافیک
  • انیمیشن



اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش آشنایی با موتور بازی سازی (Unreal Engine) - پیش ثبت نام
ناشر فرادرس
کد آموزش FVUNE9611
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)

آموزش‌های مرتبط با آموزش آشنایی با موتور بازی سازی (Unreal Engine) - پیش ثبت نام


آموزش‌های پیشنهادی برای شما

نظرات

minna
minna

چرا همه اموزشا با بلو پرینت هستن ): ای خدا . سی پلاس پلاس بهتره که

ali
ali

سلام لطفاً هرچه زود تر این آموزش رو قرار بدید و هنگام آموزش نیز نحوه ساخت بازی های 3D را قرار دهید

Seyed Fazel
Seyed Fazel

سلام
زودتر آموزش رو انتشار بدید ؛ خیلی با تمپلیت ها نباشه و ساخت بازی از صفر باشه ؛ سی پلاس پلاس خیلی بهتره نسبت به بلوپرینت.

سید محمد
سید محمد

بنظرم آنریل انجین 5 رو أموزش بدید. امیدوارم قیمت مناسبی هم داشته باشه.

مهشاد
مهشاد

سلام
این آموزش رو زودتر منتشر کنید لطفا🙏🙏

محمدحسین
محمدحسین

سلام لطفا این اموزش رو قرار بدید

abed
abed

سلام لطفا روی آنریل انجین 5 آموزش رو ضبط بفرمایید
من خیلی مشتاقم که این اموزش رو یاد بگیرم .

امیرحسین
امیرحسین

سلام لطفا روی آنریل انجین 5 آموزش رو ضبط بفرمایید و بلوپرینت رو کامل توضیح دهید همینطور قسمت سینماتیک مخصوصا

رادنی
رادنی

لطفا این آموزش رو زودتر داخل فرادرس قرار دهید ممنون.

محمد
محمد

سلام لطفا زودتر آموزش رو قرار بدین و بلوپرینت رو هم کامل توضیح بدین

برچسب‌ها:
++C در ویژال استودیو | Blueprint | C# | Flip book | Gadget | Tilemap | Unreal Engine | اضافه کردن پارتیکل به صحنه | افکت های حجمی دوربین | افکت های دوربین | المنت های متریال | انواع نور | اینترفیس بلوپرینت | بازی دو بعدی | بلوپرینت | بلوپرینت مود بازی | بلوپرینت های انیمیشن | پارتیکل | رابط کاربری | راه اندازی گجت | رندر ریل تایم | شبه متریال | طراحی گجت | کدنویسی | کلاس های بلوپرینت | گجت بلوپرینت | متریال | مدیریت محتواها | مش اسکلتی | معرفی Flip book | معرفی Tilemap | منبع نور جهت دار | منبع نور نقطه ای | موتور بازی سازی | ناوبری | ناوبری مش
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر
×
فهرست جلسات ۰ جلسه ویدئویی
×