آموزش پروژه محور بازی سازی با انجین UDK – پیش ثبت نام

دسترسی به اطلاعات این آموزش: اطلاعات کلی محتوا و سرفصل ها پیش نمایش و دانلود اطلاعات تکمیلی دیدگاه ها

درباره ناشر

فرادرس
فرادرس

فرادرس بزرگ‌ترین ناشر دیجیتال آموزش‌های تخصصی، دانشگاهی و مهندسی است.

درباره مدرس

گروه مدرسین فرادرس
گروه مدرسین فرادرس

فرادرس از جهت فرصت آموختن، یک محیط کاملا باز (بدون هیچ مرز و شرط برای ورود) برای همه است. اما از جهت فرصت آموزش دادن، یک محیط به شدت بسته است و مدرسین آن با عبور از سخت ترین ضوابط علمی و فیلترهای مهارت آموزشی برگزیده و دستچین می شوند. در چندین سال گذشته کمتر از 5 درصد متقاضیان تدریس در فرادرس توانسته اند به مرحله نهایی ارائه آموزش در آن برسند. ارائه یک آموزش توسط «گروه مدرسین فرادرس» تضمینی برای کیفیت آن می باشد. (+)



هدف ما از این آموزش پروژه محور بازی سازی، یادگیری و آشنایی ما با انجین بازی سازی و هم چنین رشد صنعت بازی سازی در ایران می باشد. متأسفانه صنعت بازی سازی در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته و ما تصمیم گرفتیم که این انجین بازی سازی را به شما عزیزان آموزش دهیم تا پلی به سوی وارد شدن شما به صنعت بازی سازی باشد و همچنین شما بتوانید آشنایی کلی با این انجین بازی سازی داشته باشید. صنعت بازی سازی نه تنها در کشور ایران بلکه در تمامی دنیا جزو یکی از محبوب ترین صنعت ها به شمار می رود. هر فردی که به دنیای بازی سازی وارد شود می تواند علاوه بر اینکه درآمد خوبی از بازی سازی کسب کند، شهرت خاصی را هم به دست آورد. در کل ورود به صنعت بازی بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از تیم های بازی سازی بوده اند که هم به درآمد بالا رسیده اند و هم محبوبیت خاصی را در بین مردم به دست آورده اند.

👤 مدرس: گروه مدرسین فرادرس
روش دریافت: لینک دانلود و/یا ارسال فیزیکی

وضعیت انتشار در حال ضبط
زمان تقریبی انتشار ۴ تا ۱۲ هفته

درخواست اطلاع رسانی انتشار این آموزش

این آموزش در حال ضبط است و به زودی در فرادرس ارائه عمومی آن آغاز خواهد شد. شما می توانید با وارد کردن ایمیل خود، در اولین زمان، از انتشار نهایی این آموزش مطلع شوید.

مزایای درخواست اطلاع رسانی انتشار:

  • مطلع شدن از انتشار آموزش در اولین زمان پس از انتشار
  • دادن بیشترین اولویت انتشار به آموزش های مورد نظر خود (آموزش های با بیشترین پیش ثبت نام، با اولویت بیشتری منتشر می شوند)
  • دریافت تخفیف ویژه به هنگام انتشار، مختص افرادی که درخواست اطلاع رسانی در یک آموزش داشته اند.




    توضیحات

    UDK کوتاه شده Unreal Development Kit است. UDK بی شک نرم افزار قدرتمندی برای توسعه بازی است و در حال حاضر توسط یکی از قدرتمندترین انجین های بازی سازی دنیا یعنی Unreal Engine و توسط شرکت Epic Games طراحی و توسعه داده شده است. بازی های کوچک و بزرگ مطرح دنیا با این موتور بازی سازی ساخته و توسعه پیدا کرده اند که از آن جمله می توان به بازی های مطرح و بزرگی مانند: Unreal Tournament, Medal of Honor, Mass Effect, Gears of War, Brothers in Arms, BioShock, Batman Arkham را نام برد. آموزش مقدماتی پروژه محور بازی سازی با انجین UDK، مقدمه ای برای ورود علاقه مندان به صنعت بازی سازی دنیا با انجین آنریل (Unreal Engine) می باشد.

    در این آموزش مقدماتی، ما به شما نحوه استفاده از ابزارهای ابتدایی نرم افزار بازی سازی UDK را آموزش خواهیم داد و کارمان را با نصب این نرم افزار شروع می کنیم و وارد قسمت های ریزتر و حرفه ای تر این نرم افزار خواهیم شد تا با این انجین قدرتمند بتوانید با زمینه بازی سازی آشنا شوید. شما در انتهای این دوره آموزشی می توانید اطلاعات زیادی را در مورد قسمت های اصلی انجین بازی سازی UDK به دست آورید.

    هدف ما از این آموزش پروژه محور بازی سازی، یادگیری و آشنایی ما با انجین بازی سازی و هم چنین رشد صنعت بازی سازی در ایران می باشد. متأسفانه صنعت بازی سازی در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته و ما تصمیم گرفتیم که این انجین بازی سازی را به شما عزیزان آموزش دهیم تا پلی به سوی وارد شدن شما به صنعت بازی سازی باشد و همچنین شما بتوانید آشنایی کلی با این انجین بازی سازی داشته باشید. صنعت بازی سازی نه تنها در کشور ایران بلکه در تمامی دنیا جزو یکی از محبوب ترین صنعت ها به شمار می رود. هر فردی که به دنیای بازی سازی وارد شود می تواند علاوه بر اینکه درآمد خوبی از بازی سازی کسب کند، شهرت خاصی را هم به دست آورد. در کل ورود به صنعت بازی بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از تیم های بازی سازی بوده اند که هم به درآمد بالا رسیده اند و هم محبوبیت خاصی را در بین مردم به دست آورده اند.

     

    فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
    • درس یکم: مقدمه ای بر UDK
      • آشنایی با امکانات داخل موتور بازی
    • درس دوم: نصب کردن UDK
      • نحوه دانلود کردن UDK
      • طریقه نصب و راه اندازی UDK
    • درس سوم: آشنایی با محیط و امکانات اصلی و نحوه حرکت در UDK
      • آشنایی با محیط کاری UDK
      • یادگیری و کار کردن با ابزارهای مختلف موجود در UDK
      • کار کردن با اشیا مختلف در UDK
      • چگونگی نمایش دادن یک بازی در نماهای مختلف
        • نمای Perspective
        • نمای Side
        • نمای Front
        • نمای Top
      • چگونگی کنترل کردن دقیق نماهای مختلف
    • درس چهارم: یادگیری ابزار BSP و ساخت یک نقشه با این ابزار
      • یادگیری و کار کردن با ابزار BSP
      • کمک از ابزار BSP برای ساخت نقشه
      • چگونگی ایجاد پروژه جدید
      • یادگیری ابزارهای Geometry Tools و Geometry Mode
      • ایجاد خانه اولیه با ابزارها موجود
      • یادگیری کار کردن با Subtracting Brush
      • آشنایی مختصری با Content Browser
    • درس پنجم: ساخت بلوک و ساختمان در مرحله توسط ابزار BSP
      • ایجاد ساختمان هایی با نقشه هایی از ابزار BSP
      • اضافه کردن بلوک هایی به ساختمان اصلی
    • درس ششم: یادگیری و کار با Static Mesh
      • توضیح استاتیک مش ها
      • کار کردن بیش تر با Content Browser
      • وارد کردن Static Mesh ها به نمای Perspective
    • درس هفتم: توضیحات بیش تری در مورد کار با Static Mesh
      • جزئیات بیش تر در مورد استاتیک مش
      • چگونگی دوپلیکیت گرفتن از Static Mesh ها و اضافه کردن آن با اندازه هایی دقیق به پروژه
      • اضافه کردن درها، پنجره و شیشه های شکسته به ساختمان اصلی و بلوک های دیگر آن
      • کار کردن دقیق و هم زمان با استاتیک مش ها و نماهای دیگر
    • درس هشتم: اضافه کردن استاتیک مش ها به نمای بیرونی سازه ها
      • استفاده بیش تر از استاتیک مش ها
      • یادگیری قسمت های مختلف Static Mesh
    • درس نهم: اضافه کردن متریال
      • چگونگی استفاده از متریال ها
      • قرار دادن استاتیک مش ها روی پروژه
      • جداسازی استاتیک مش ها
      • اضافه کردن متریال ها به آبجکت های BSP
      • آشنایی با چند بخش کاربردی در پنجره Editor متریال
      • ایجاد متریال جدید
    • درس دهم: ساختن نمای بیرونی و زیبا کردن آن
      • ایجاد محیط بیرونی ساختمان
      • اضافه کردن استاتیک مش های بیشتری به پروژه
      • آموختن کار با جزئیات بزرگ به کوچک
      • تکمیل کردن ساختمان اصلی به همراه بلاک های آن
      • آموزش خلاقیت در بازی برای نوشتن بازی های جذاب تر
    • درس یازدهم: ساختن نمای داخلی و زیبا کردن آن
      • تکمیل کردن فضای داخلی ساختمان
      • آموزش خلاقیت در محیط های داخلی و بسته
    • درس دوازدهم: افزودن نور به نمای بیرونی
      • اضافه کردن نور به صحنه و دادن جلوه خاص به بازی
      • چگونگی اضافه کردن آسمان یا Skybox به محیط بیرونی ساختمان
      • ایجاد کردن Light Mass ها
      • آموزش دامنه های نور مستقیم در بازی
      • آموزش میانبرها در پروژه برای تسریع در کارها
      • کار با نورهای نقطه ای
      • کار با ترکیب کردن نورها برای بخشیدن جلوه بهتر به بازی
    • درس سیزدهم: افزودن نور به نمای داخلی
      • اضافه کردن نور به محیط داخلی ساختمان
      • آشنا شدن با فاصله های نوری در محیط بسته
    • درس چهاردهم: کار کردن با افکت ها و بخش های Post Processing Effects
      • آشنا شدن با بخش های زیادی از Post Processing
      • یادگیری ویژگی های WorkInfo
      • آشنا شدن با قسمت Default Post Processing
      • یادگیری گزینه های Bloom Scale و DOF و DOF Focus Type و …
    • درس پانزدهم: اضافه کردن صداها به بازی
      • افزودن صدا به بازی
      • بررسی ویژگی های Ambient sound simple
      • تکمیل کردن پروژه به صورت کامل
    • درس شانزدهم: ایجاد یک گیم پلی
      • اضافه کردن اسلحه و دشمن به بازی
      • ایجاد گیم پلی


    اطلاعات تکمیلی

    نام آموزش آموزش پروژه محور بازی سازی با انجین UDK – پیش ثبت نام
    ناشر فرادرس
    کد آموزش FVUDK9606
    زبان فارسی
    نوع آموزش آموزش ویدئویی     (کیفیت HD - مورد تایید فنی فرادرس)
    تعداد DVD یک عدد (در صورت دریافت غیر آنلاین)



    مطالب مرتبط


    دیدگاه ها

    1. 0 از 5

      :

      آموزش خوبی می تونه باشه


    نظر شما در مورد این فرادرس چیست؟

    درج دیدگاه

    امتیاز شما به این آموزش:

    *




درخواست اطلاع رسانی انتشار این آموزش

این آموزش در حال ضبط است و به زودی در فرادرس ارائه عمومی آن آغاز خواهد شد. شما می توانید با وارد کردن ایمیل خود، در اولین زمان، از انتشار نهایی این آموزش مطلع شوید.

مزایای درخواست اطلاع رسانی انتشار:

  • مطلع شدن از انتشار آموزش در اولین زمان پس از انتشار
  • دادن بیشترین اولویت انتشار به آموزش های مورد نظر خود (آموزش های با بیشترین پیش ثبت نام، با اولویت بیشتری منتشر می شوند)
  • دریافت تخفیف ویژه به هنگام انتشار، مختص افرادی که درخواست اطلاع رسانی در یک آموزش داشته اند.



برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




فرادرس در رسانه ها و جشنواره ها

روزنامه ایرانیان مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال روز آفرین نت استارت کنفرانس مهندسی برق ایران جشنواره وب ایران

عضویت در خبرنامه فرادرس

برای دریافت اخبار مربوط به آخرین فرادرس های منتشر شده، ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.


تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
فرادرس مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت پرداخت آنلاین - بانک پارسیان پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان