×
۴۵,۰۰۰ تومان تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف

آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit) UDK)

آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit) UDK)

تعداد دانشجو
۴۸۰ نفر
مدت زمان
۳ ساعت و ۵۶ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۴۵,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف (کسب اطلاعات بیشتر +)
محتوای این آموزش
تضمین کیفیت
۱۹ بازخورد (مشاهده نظرات)
آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit) UDK)

صنعت بازی سازی در حال حاضر جزء بزرگترین و پولسازترین صنایع محسوب می شود. این صنعت به مراتب بسیار سودآورتر از سایر صنایع است به طوری که می توانیم درآمد آن را حتی با درآمد صنعت نفت برابر بدانیم. ما UDK را برای آموزش انتخاب کرده ایم چون کامل ترین موتور بازی سازی است که به صورت عمومی عرضه شده و از نظر فنی و تکنیکی جایی برای رقبا خالی نگذاشته است. در این فرادرس، ما به شما نحوه استفاده از ابزارهای ابتدایی نرم افزار بازی سازی UDK را آموزش خواهیم داد و کارمان را با نصب این نرم افزار شروع می کنیم و وارد قسمت های ریزتر و حرفه ای تر این نرم افزار خواهیم شد تا با این انجین قدرتمند بتوانید با زمینه بازی سازی آشنا شوید. شما در انتهای این فرادرس می توانید اطلاعات زیادی را در مورد قسمت های اصلی انجین بازی سازی UDK به دست آورید.

آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit) UDK)

مدت زمان
۳ ساعت و ۵۶ دقیقه
هزینه عادی آموزش
۴۵,۰۰۰ تومان
در طرح تخفیف
تا ۱۵۰ هزار تومان تخفیف

(کسب اطلاعات بیشتر +)
محتوای این آموزش
۱۹ بازخورد (مشاهده نظرات)
مدرس
میلاد حسینی

دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر – نرم افزار

میلاد حسینی در حال حاضر دانشجوی ترم آخر کارشناسی کامپیوتر – نرم افزار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هستند. ایشان مسلط به زبان های برنامه نویسی C (سی)، ++C (سی پلاس پلاس)، C# (سی شارپ)، Python (پایتون)، متلب (MATLAB) هستند و همچنین به موتورهای بازی سازی (UDK, Unity) علاقه دارند.

چکیده آموزش


توضیحات تکمیلی

صنعت بازی سازی در حال حاضر جزء بزرگترین و پولسازترین صنایع محسوب می شود. این صنعت به مراتب بسیار سودآورتر از سایر صنایع است به طوری که می توانیم درآمد آن را حتی با درآمد صنعت نفت برابر بدانیم. ما UDK را برای آموزش انتخاب کرده ایم چون کامل ترین موتور بازی سازی است که به صورت عمومی عرضه شده و از نظر فنی و تکنیکی جایی برای رقبا خالی نگذاشته است. چنانچه کسی این اصول بازی سازی را یاد بگیرد، دانش بسیار خوبی در خصوص بازی سازی به دست می آورد. در این فرادرس ما از ایده ساخت کارخانه متروکه و محیط کوچک قلعه شروع به ساخت بازی سه بعدی کرده ایم با استفاده از کم ترین ابزارهای موجود در UDK دو محیط مستقل را به صورت زیبا و خلاقانه پیاده سازی کرده ایم. ابتکاراتی را که در بازی آموزش داده ایم که با استفاده از آن می توانید بازی های زیبا و جذابی را برای هر گروه سنی طراحی و توسعه دهید.

UDK کوتاه شده Unreal Development Kit است. UDK بی شک نرم افزار قدرتمندی برای توسعه بازی است و در حال حاضر توسط یکی از قدرتمندترین انجین های بازی سازی دنیا یعنی Unreal Engine و توسط شرکت Epic Games طراحی و توسعه داده شده است. بازی های کوچک و بزرگ مطرح دنیا با این موتور بازی سازی ساخته و توسعه پیدا کرده اند که از آن جمله می توان به بازی های مطرح و بزرگی مانند: Unreal Tournament, Medal of Honor, Mass Effect, Gears of War, Brothers in Arms, BioShock, Batman Arkham را نام برد. آموزش مقدماتی پروژه محور بازی سازی با انجین UDK، مقدمه ای برای ورود علاقه مندان به صنعت بازی سازی دنیا با انجین آنریل (Unreal Engine) می باشد.

در این فرادرس، ما به شما نحوه استفاده از ابزارهای ابتدایی نرم افزار بازی سازی UDK را آموزش خواهیم داد و کارمان را با نصب این نرم افزار شروع می کنیم و وارد قسمت های ریزتر و حرفه ای تر این نرم افزار خواهیم شد تا با این انجین قدرتمند بتوانید با زمینه بازی سازی آشنا شوید. شما در انتهای این فرادرس می توانید اطلاعات زیادی را در مورد قسمت های اصلی انجین بازی سازی UDK به دست آورید.

هدف ما از این آموزش پروژه محور بازی سازی، یادگیری و آشنایی ما با انجین بازی سازی و هم چنین رشد صنعت بازی سازی در ایران می باشد. متأسفانه صنعت بازی سازی در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته و ما تصمیم گرفتیم که این انجین بازی سازی را به شما عزیزان آموزش دهیم تا پلی به سوی وارد شدن شما به صنعت بازی سازی باشد و همچنین شما بتوانید آشنایی کلی با این انجین بازی سازی داشته باشید. صنعت بازی سازی نه تنها در کشور ایران بلکه در تمامی دنیا جزء یکی از محبوب ترین صنعت ها به شمار می رود. هر فردی که به دنیای بازی سازی وارد شود می تواند علاوه بر اینکه درآمد خوبی از بازی سازی کسب کند، شهرت خاصی را هم به دست آورد. در کل ورود به صنعت بازی بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از تیم های بازی سازی بوده اند که هم به درآمد بالا رسیده اند و هم محبوبیت خاصی را در بین مردم به دست آورده اند.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • درس یکم: مقدمه ای بر UDK
    • آشنایی با امکانات داخل موتور بازی
    • چگونگی حرکت (Navigate) در UDK
    • چگونگی تغییر زاویه دوربین در Viewport
    • شبیه سازی از بازی DM-Deck
  • درس دوم: نصب کردن UDK
    • نحوه دانلود کردن UDK
    • طریقه نصب و راه اندازی UDK
  • درس سوم: آشنایی با محیط و امکانات اصلی در UDK
    • آشنایی با محیط کاری UDK
    • یادگیری و کار کردن با ابزارهای مختلف موجود در UDK
    • کار کردن با اشیا مختلف در UDK
    • چگونگی نمایش دادن یک بازی در نماهای مختلف
      • نمای Perspective
      • نمای Side
      • نمای Front
      • نمای Top
    • چگونگی کنترل کردن دقیق نماهای مختلف
    • کار کردن با گزینه Real Time
    • آشنا شدن با Snapping Grid
      • Drag Grid Snap
      • Rotation Grid Snap
      • Scale Grid Snap
  • درس چهارم: فراگیری ابزار BSP و ساخت یک نقشه با این ابزار
    • یادگیری و کار کردن با ابزار BSP Brushes
    • کمک از ابزار BSP برای ساخت نقشه
    • چگونگی ایجاد پروژه جدید
    • یادگیری ابزارهای Geometry Tools و Geometry Mode
    • ایجاد خانه اولیه با ابزارهای موجود
    • یادگیری کار کردن با Subtracting Brush
    • آشنایی با قاب ها یا Wireframes
  • درس پنجم: ساخت بلوک و ساختمان در مرحله توسط ابزار BSP
    • اضافه کردن بلوک هایی به ساختمان اصلی
    • افزودن در و پنجره ها به ساختمان اصلی
    • آشنایی با ابزار build Geometry
    • آشنایی با براش های Builder Brush ،Additive Brush ،Subtractive Brush
    • ایجاد یک سقف به بالای ساختمان اصلی
    • افزودن پنجره ها به سقف بالای ساختمان اصلی
    • ایجاد پله برای ساختمان اصلی
  • درس ششم: فراگیری و کار با Static Mesh
    • توضیح استاتیک مش ها
    • وارد کردن Static Mesh ها به نمای Perspective با روش های مختلف
    • آشنایی با Panel استاتیک مش
    • چگونگی تغییر اندازه استاتیک مش
  • درس هفتم: توسعه ساختمان با سقف و اتاق
    • اضافه کردن یک سقف به بالای ساختمان اصلی
    • ایجاد پنجره ها برای سقف
    • کار کردن بیش تر با Additive Brush
    • کار کردن بیش تر با Subtracting Brush
    • ایجاد اتاق در کنار ساختمان اصلی
    • ایجاد در و پله برای اتاق کناری ساختمان اصلی
  • درس هشتم: افزودن استاتیک مش ها به نمای بیرونی سازه ها (سقف ها، ساختمان اصلی و بلوک های دیگر آن)
    • کار کردن بیش تر با Content Browser
    • جزئیات بیشتر در مورد استاتیک مش
    • چگونگی دوپلیکیت گرفتن از Static Mesh ها
    • اضافه کردن استاتیک مش ها با اندازه هایی دقیق به پروژه
    • اضافه کردن درها و پنجره های آهنی به ساختمان اصلی و بلوک های دیگر آن
    • کار کردن دقیق و هم زمان با استاتیک مش ها در نماهای دیگر
  • درس نهم: افزودن استاتیک مش شیشه های شکسته به نمای بیرونی سازه ها (سقف ها، ساختمان اصلی و بلوک های دیگر آن)
    • استفاده بیش تر از استاتیک مش ها
    • یادگیری قسمت های مختلف Static Mesh
    • Scale کردن دقیق استاتیک مش ها و قرار دادن آن در جای مناسب
  • درس دهم: افزودن استاتیک مش میله ها به نمای بیرونی سازه ها
    • تنظیم دقیق Static Mesh میله ها
    • کنترل دقیق استاتیک مش میله ها در نماهای مختلف
    • اضافه کردن میله ها به بالای سقف ساختمان اصلی
  • درس یازدهم: اضافه کردن متریال
    • چگونگی استفاده از متریال ها
    • قرار دادن استاتیک مش ها روی پروژه
    • تفکیک کردن استاتیک مش ها
    • افزودن متریال ها به آبجکت های BSP
    • آشنایی با چند بخش کاربردی در پنجره Editor متریال
    • ایجاد متریال جدید
  • درس دوازدهم: ساختن نمای بیرونی و زیباسازی آن
    • ایجاد محیط بیرونی ساختمان
    • اضافه کردن استاتیک مش های بیشتر به پروژه
    • آموختن کار با جزئیات بزرگ به کوچک
    • تکمیل کردن ساختمان اصلی به همراه بلاک های آن
    • آموزش خلاقیت در بازی برای نوشتن بازی های جذاب تر
  • درس سیزدهم: ساختن نمای داخلی و زیباسازی آن
    • تکمیل کردن فضای داخلی ساختمان
    • آموزش خلاقیت در محیط های داخلی و بسته
    • اضافه کردن استاتیک مش های بیش تر به نمای داخلی ساختمان
    • افزودن استحکامات، لوله ها، کنترلرها، پنل های الکتریکی و …
  • درس چهاردهم: افزودن نور به نمای بیرون ساختمان
    • اضافه کردن نور به صحنه و دادن جلوه خاص به بازی
    • چگونگی اضافه کردن آسمان یا Skybox به محیط بیرونی ساختمان
    • ایجاد کردن Light Mass ها
    • آموزش دامنه نور مستقیم در بازی
    • آموزش میانبرها در پروژه برای تسریع در کارها
    • کار با نورهای نقطه ای
    • کار با ترکیب کردن نورها برای بخشیدن جلوه بهتر به بازی
  • درس پانزدهم: افزودن نور به نمای داخل ساختمان
    • اضافه کردن نور به محیط داخلی ساختمان
    • آشنا شدن با فاصله های نوری در محیط بسته
    • چگونگی افزایش دامنه نورها در محیط بسته
    • چگونگی کار با سایه ها در فضای بسته
    • آشنا شدن با همسان سازی نورها در فضای بسته
  • درس شانزدهم: کار کردن با افکت ها و بخش های Post Processing Effects
    • آشنا شدن با بخش های زیادی از Post Processing
    • یادگیری ویژگی های WorkInfo
    • آشنا شدن با قسمت Default Post Processing
    • یادگیری گزینه های Bloom Scale و DOF و DOF Focus Type و …
  • درس هفدهم: اضافه کردن صداها به بازی
    • افزودن صدا به بازی
    • بررسی ویژگی های Ambient sound simple
    • تکمیل کردن پروژه به صورت کامل
    • بررسی ویژگی های Audio Component
      • Volume Multiplier
      • Pitch Multiplier
      • High Frequency Multiplier
  • درس هجدهم: ایجاد یک گیم پلی
    • اضافه کردن اسلحه و دشمن به بازی
    • ایجاد گیم پلی
    • آشنا شدن با گزینه های بیش تر Actor Classes
    • Simulation گرفتن از بازی
  • درس نوزدهم: پیاده سازی محیط یک قلعه با استفاده از Static Mesh
    • اضافه کردن ARCHES و WALLS
    • اضافه کردن Clubbing Status
    • تنظیم بندی نورهای داخل قلعه
    • جزئیات بیش تری در مورد نورهای داخل قلعه
    • مفهوم نورهای نقطه ای

پیش نیاز

آموزش مقدماتی با UDK

آنچه در این آموزش خواهید دید:

برنامه آموزشی مورد تائید فرادرس
مراجع و فایل های جانبی مرتبط با آموزش
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Unreal Engine 3




پیش نمایش‌ها

۱. مقدمه‌ ای بر UDK

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۸ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۲. نصب کردن UDK

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۱۸ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۳. آشنایی با محیط و امکانات اصلی در UDK

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۱۱ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۴. فراگیری ابزار BSP و ساخت یک نقشه با این ابزار

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۶ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۵. ساخت بلوک و ساختمان در مرحله توسط ابزار BSP
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۶. فراگیری و کار با Static Mesh
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۷. توسعه ساختمان با سقف و اتاق
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۸. افزودن استاتیک مش‌ ها به نمای بیرونی سازه‌ ها
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۹. افزودن استاتیک مش شیشه‌ های شکسته به نمای بیرونی سازه‌ ها
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۰. افزودن استاتیک مش میله‌ ها به نمای بیرونی سازه‌ ها
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۱. اضافه کردن متریال
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۲. ساختن نمای بیرونی و زیباسازی آن
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۳. ساختن نمای داخلی و زیباسازی آن
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۴. افزودن نور به نمای بیرون ساختمان
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۵. افزودن نور به نمای داخل ساختمان
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۶. کار کردن با افکت‌ ها و بخش‌ های Post Processing Effects
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۷. اضافه کردن صداها به بازی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۸. ایجاد یک گیم پلی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۹. پیاده‌ سازی محیط یک قلعه با استفاده از Static Mesh
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
این آموزش شامل ۲۰ جلسه ویدئویی با مجموع ۳ ساعت و ۵۶ دقیقه است.
با تهیه این آموزش، می‌توانید به همه بخش‌ها و جلسات آن، دسترسی داشته باشید.

راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟

(راهنمایی بیشتر +)

در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟
  • با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
  • با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه


اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit) UDK)
ناشر فرادرس
شناسه اثر ۸–۱۲۴۵۲–۰۶۳۳۹۷ (ثبت شده در مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد)
کد آموزش FVUDK9606
مدت زمان ۳ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۱ گیگابایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)


تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه
توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما:
  • ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ می‌شود.
  • و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.





نظرات

تا کنون ۴۸۰ نفر از این آموزش استفاده کرده اند و ۱۹ نظر ثبت شده است.
پارسا
پارسا

خیلی عالی بود.فقط ای کاش آموزش خروجی گرفتن و طراحی static mesh

حیدر محمودی
حیدر محمودی

عالییی

امیررضا
امیررضا

سلام
واقعا خيلي باحال بود گرافيك و طراحي اون ساختمانه!

واقعا خيلي خوب بود.

سینا
سینا

خیلی به این زمینه علاقه داشتم و این آموزش علاقه ی منو به این آموزش بیشتر کرد.

علی
علی

من واقعا از این آموزش خوشم اومد

فرید
فرید

عااااالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
چه استاد حرفه ای و خوبی بود
واقعا از سبک آموزش, گفتار و کیفیت صدا لذت بردم

امیرحسین
امیرحسین

خیلی ممنون

میهمان
میهمان

با سلام آموزش عالی بود

فرید
فرید

سلام این آموزش واقعا عالیه
عالی و با زبان ساده و روان توضیح داده شده کاملا همه چیز در آن گفته شده
ممنون از فرادرس

محمد
محمد

بسیار عالی میشه در اخر بازی رو انلاین کرد

دسته‌بندی موضوعی: برنامه نویسی
برچسب‌ها:
Actor Classes | Additive Brush | Adjust Actor Properties | Ambient Sound Simple | Ambientsoundsimple | ARCHES | Audio Component | BioShock | Bloom Scale | Brothers in Arms | BSP Brushes | Build Geometry | Builder Brush | Clubbing Status | Content Browser | Default Post Processing | DM-Deck Game | DOF | DOF Focus Type | Drag Grid Snap | Editing Placed Actors | Epic Games | FBX Model | Fps Game | Front View | Gameplay Code | Geometry Mode | Geometry Tools | High Frequency Multiplier | Light Mass | Mass Effect | Material Editor | Medal of Honor | Navigate UDK | Perspective View | Pitch Multiplier | Placing Actors | Playing And Simulating | Post Processing | Post Processing Effects | Real Time UDK | Rotation Grid Snap | Running The Build Process | Scale Grid Snap | Side View | Simulation Game | Skybox | Snapping Grid | Static Mesh | Static Mesh Panel | Subtracting Brush | Subtractive Brush | TOP View | UDK | Unreal Development Kit | Unreal Engine | UPK File | Viewport | Volume Multiplier | WALLS | Wireframes | Work info Properties | آشنایی با امکانات داخل موتور بازی | آشنایی با چند بخش کاربردی در پنجره Editor متریال | آشنایی با محیط کاری UDK | آشنایی مختصری با Content Browser | آموزش بازی سازی | آموزش بلیندر | آموزش خلاقیت در بازی | آموزش خلاقیت در محیط های سه بعدی | آموزش دامنه های نور مستقیم در بازی | آموزش مایا | آموزش مقدماتی UDK | آموزش مقدماتی پروژه محور بازی سازی | ابتکارات در بازی | ابزارهای ابتدایی نرم افزار بازی سازی UDK | استاتیک مش | استاتیک مش ها | اضافه کردن استاتیک مش ها به بازی | اضافه کردن استاتیک مش ها به نمای بیرونی سازه ها | اضافه کردن متریال | اضافه کردن متریال ها به آبجکت های BSP | افکت دادن به بازی | انجین آنریل | انجین های بازی سازی | ایجاد LIGHT MASS ها | ایجاد اتاق با انجین یو دی کی | ایجاد ساختمان هایی با نقشه هایی از ابزار BSP | ایجاد کردن Light Mass ها | ایجاد یک گیم پلی | بافت | پنجره ادیتور متریال | تکسچردهی | تنظیم کردن نماها در انجین | توسعه بازی | توضیح استاتیک مش ها | جداسازی استاتیک مش ها | چگونگی اضافه کردن آسمان یا Skybox به محیط بیرونی ساختمان | چگونگی ایجاد پروژه جدید | چگونگی ایمپورت صدا به بازی | چگونگی دوپلیکیت گرفتن از Static Mesh ها | چگونگی کنترل کردن دقیق نماهای مختلف | چگونگی نمایش دادن یک بازی در نماهای مختلف | حرکت کردن UDK | خلق بازی های سه بعدی | دانلود موتور بازی سازی | رشد صنعت بازی سازی در ایران | ساخت بلوک و ساختمان در مرحله توسط ابزار BSP | ساخت محیط بازی | ساخت محیط یک قلعه با انجینUDK | ساخت یک نقشه با این ابزار | ساختن نمای زیبا با UDK | صنعت بازی سازی | صنعت بازی سازی در ایران | طبیعی تر جلوه دادن بازی | طراحی مرحله استاتیک مش | قرار دادن استاتیک مش ها روی پروژه | کار با Static Mesh | کار با استاتیک مش ها | کار با نورهای نقطه ای | کار کردن با CONTENT BROWSER | کار کردن با ابزار BSP | کار کردن با ابزارهای مختلف موجود در UDK | کار کردن با اشیا مختلف در UDK | کار کردن با براش ها در یو دی کی | کار کردن بیش تر با Content Browser | کارکردن با کانتنت براوزر | کمک از ابزار BSP برای ساخت نقشه | متریال | مقدمه ای بر UDK | موتور بازی سازی | نحوه حرکت در UDK | نحوه دانلود کردن UDK | نصب انجین UDK | نصب کردن UDK | نمای Front | نمای Perspective | نمای Side | نمای Top | وارد کردن Static Mesh ها به نمای Perspective | وارد کردن مدل به بازی | وارد کردن نور ها به بازی | وارد کردن هوش مصنوعی در UDK | ویژگی های صدا در یو دی کی | یادگیری ابزار BSP | یادگیری ابزار NAP BRUSH | یادگیری ابزارهای Geometry Tools | یادگیری قسمت های مختلف Static Mesh | یادگیری کار کردن با Subtracting Brush | یادگیری ویژگی های WorkInfo
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

×
فهرست جلسات ۲۰ جلسه ویدئویی