۱۳۵,۰۰۰ تومان

آموزش پروژه محور یونیتی - ساخت بازی ماجرایی اندرویدی در Unity

آموزش پروژه محور یونیتی - ساخت بازی ماجرایی اندرویدی در Unity

هزینه آموزش
۱۳۵,۰۰۰ تومان

تعداد دانشجو
۲۷۵ نفر
مدت زمان
۶ ساعت و ۶ دقیقه
محتوای این آموزش
تضمین کیفیت
۴ بازخورد (مشاهده نظرات)

هدف از این آموزش، آشنایی افراد با فرایند ساخت بازی‌های داستانی - ماجرایی و یا اتاق فرار است. همچنین توانا ساختن افراد در جهت ساخت این بازی‌ها بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه‌نویسی، از دیگر اهداف این آموزش محسوب می‌شود. در طراحی صورت گرفته در این آموزش، خود افزونه و گرافیک دوبعدی مورد نیاز به شما داده می‌شود. ابتدا نحوه انجام تنظیمات اولیه افزونه یونیتی تدریس شده، سپس گرافیک را وارد محیط کار نموده و تنظیمات لازم انجام می‌گیرد و در نهایت ارتباط بین اشیا و تعاملات آن‌ها تعریف می‌گردد.

 

آموزش پروژه محور یونیتی - ساخت بازی ماجرایی اندرویدی در Unity

تعداد دانشجو
۲۷۵ نفر
مدت زمان
۶ ساعت و ۶ دقیقه
هزینه آموزش
۱۳۵,۰۰۰ تومان
محتوای این آموزش
تضمین کیفیت
۴ بازخورد (مشاهده نظرات)

دکتر بهمن موذن

مدرس برنامه‌نویسی #C و بازی‌سازی در Unity

ایشان در زمینه‌های مختلفی همچون: زبان برنامه‌نویسی #C، زبان تحت وب Net. و همچنین طراحی پایگاه‌های اطلاعاتی Microsoft SQL Server تخصص و مهارت لازم را کسب کرده‌اند. استفاده از نرم‌افزار یونیتی (Unity) به عنوان یک گیم انجین (Game Engine) مطرح در سطح جهانی و ساخت تعدادی از بازی‌های پر‌طرفدار موبایلی از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای ایشان است.

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

صنعت ساخت بازی‌های رایانه‌ای، یکی از صنایع رو به رشد در سطح جهان است که با گردش مالی بسیار زیاد، از بسیاری از صنایع حوزه IT پیشی گرفته است. در کشور ما نیز شرکت‌های بسیاری به این سمت حرکت کرده و اقدام به ساخت بازی‌های بومی نموده‌اند، اما تولید بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی در کنار یک تیم طراح حرفه‌ای، به برنامه‌نویس حرفه‌ای نیز نیاز دارد.

نرم‌افزار یونیتی (Unity) این امکان را برای علاقه‌مندان فراهم می‌نماید که بدون نیاز به دانستن رویه‌ها و تکنیک‌های پیچیده برنامه‌نویسی، صرفا از طریق نوشتن کد‌های کوتاه خود، اقدام به ساخت بازی نمایند و در واقع وظیفه اصلی موتور‌های ساخت بازی همچون یونیتی، کمک به پردازش تصاویر دو‌بعدی، سه‌بعدی و ساده‌سازی فرایند ساخت بازی است.

افزونه ادونچر کریتور (Adventure Creator) نیز به نوبه خود این امر را ساده‌تر کرده است. این افزونه با بهره‌گیری از فهرست‌های عملیاتی (Action Lists) به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به دانستن نحوه کد‌نویسی به زبان سی‌شارپ (#C)، اقدام به ساخت بازی‌های ماجرایی نمایید. این افزونه توانمند، تمامی امکانات مورد نیاز برای پیاده‌سازی یک بازی ماجرایی را از ابتدا تا به انتها در بستر یونیتی فراهم می‌نماید و همچنین می‌تواند برای استودیوهای طراحی انیمیشن بسیار مناسب باشد، چون به آن‌ها کمک می‌کند که تمرکز خود را بر روی طراحی داستان و انیمیشن و صداگذاری قرار داده و هزینه‌های مربوط به برنامه‌نویس را حذف نمایند.

هدف از این آموزش، آشنایی افراد با فرایند ساخت بازی‌های داستانی - ماجرایی و یا اتاق فرار است. همچنین توانا ساختن افراد در جهت ساخت این بازی‌ها بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه‌نویسی، از دیگر اهداف این آموزش محسوب می‌شود. در طراحی صورت گرفته در این آموزش، خود افزونه و گرافیک دوبعدی مورد نیاز به شما داده می‌شود. ابتدا نحوه انجام تنظیمات اولیه افزونه یونیتی تدریس شده، سپس گرافیک را وارد محیط کار نموده و تنظیمات لازم انجام می‌گیرد و در نهایت ارتباط بین اشیا و تعاملات آن‌ها تعریف می‌گردد.

در این فرادرس، به دلیل پوشش دادن طیف وسیعی از مباحث ساخت بازی از مبتدی تا پیشرفته، دست شما برای ساخت پروژه دلخواه باز نگه داشته شده است. همچنین خروجی گرفتن از بازی برای پلتفرم اندروید (Android Platform) در دستور کار این آموزش قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید این خروجی را در بازار‌های هدف منتشر کرده و کسب در آمد نمایید. کافی است تصاویر و شخصیت‌های بازی را طراحی کرده و اقدام به دیدن این مجموعه نمایید.

 

فهرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در اين مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • درس یکم: آشنایی با سبک بازی ماجرایی و نصب Unity
    • بررسی و توضیح بازی ماشیناریوم (Machinarium)
    • معرفی نرم‌افزار یونیتی به عنوان یک موتور بازی‌سازی (Game Engine)
    • نحوه نصب یونیتی هاب (Unity Hub)
    • نحوه نصب ورژن یونیتی مناسب
    • نحوه نصب ماژول‌های گرفتن خروجی برای اندروید
  • درس دوم: تعریف پروژه آموزشی، تنظیمات اولیه یونیتی و Adventure Creator
    • تعریف مسیر برای ذخیره فایل‌های گرافیک بازی (Game Assets)
    • تنظیمات اولیه و ضروری برای خروجی اندروید
    • چینش مناسب پنجره‌های کاری در یونیتی
    • فعال یا غیر فعال کردن پنجره‌ها
    • تعریف رزولوشن (Resolution) بازی
    • نصب افزونه ادونچر کریتور
    • تعریف نام بازی در افزونه
    • تنظیمات اولیه افزونه
    • تنظیمات صحنه بازی از طریق پنجره ادونچر کریتور
  • درس سوم: چینش اولیه صحنه بازی و ساخت کاراکتر اصلی
    • کشیدن و رها کردن تصاویر در بازی
    • مقدار‌دهی اولیه به تصاویر
    • آشنایی با مفهوم لایه‌ها و ترتیب و توالی تصاویر
    • قرار دادن کاراکتر اصلی در بازی
    • تنظیم سایز کاراکتر با صحنه بازی
    • تنظیمات پیشرفته تصاویر بازی
  • درس چهارم: ساخت انیمیشن‌های کاراکتر اصلی
    • آشنایی با نوع انیمیشن فریم به فریم
    • ساخت کاراکتر بازی به کمک ادونچر کریتور
    • حرکت کاراکتر در صحنه بازی
    • طراحی انیمیشن‌های مورد نیاز برای کاراکتر
    • ادغام انیمیشن‌ها و ذخیره کاراکتر نهایی
    • تنظیم آواتار (Avatar) کاراکتر
  • درس پنجم: لایه‌بندی و عمق‌دهی تصویر، پارالاکس و تنظیمات دوربین بازی
    • تنظیمات حرفه‌ای‌تر لایه‌ها
    • استفاده از پارالاکس (Parallax) برای عمق‌دهی بیشتر به بازی
    • ایجاد دوربین پیش‌فرض بازی
    • تنظیم فضای دید دوربین
    • تنظیم دوربین برای تعقیب کردن کاراکتر
    • محدود کردن دوربین
  • درس ششم: طراحی نقاط حساس (Hotspot) و عملیات مربوط به آن‌ها
    • آشنایی با نقاط حساس
    • تنظیم ابعاد نقاط حساس
    • قرار دادن خودکار نقاط حساس بر روی اشیای منفک از بازی
    • آشنایی با فرمان‌های نقاط حساس
    • تنظیم محل تعامل با نقاط حساس
    • تغییرات کاراکتر بعد از انتخاب نقطه حساس
    • آشنایی مقدماتی با فهرست عملیات
  • درس هفتم: طراحی ماشه (Trigger) و آشنایی با فهرست عملیات
    • آشنایی با ماشه‌ها
    • قرار دادن ماشه بر روی صفحه بازی
    • تنظیم ابعاد ماشه
    • فهرست عملیات ماشه
    • آشنایی با پنجره ویرایش فهرست عملیات (Action List Editor)
    • نوشتن اولین فهرست عملیات متوالی
  • درس هشتم: طراحی معما برای مرحله و آشنایی با متغیر‌ها
    • بررسی مفهوم تعریف معما در بازی
    • نحوه ترکیب نقاط حساس و ماشه‌ها برای تعریف معما
    • توضیح ساخت معما از طریق تعامل با اشیا
    • ساخت اینونتوری (Inventory)
    • ساخت اولین شی در اینونتوری
    • آشنایی با مفهوم متغیر
    • تعریف و مقدار‌دهی متغیر‌ها
    • بررسی مقدار متغیر‌ها در لیست عملیات
    • تنظیم مقدار متغیر‌ها در لیست عملیات
  • درس نهم: صدا‌گذاری بازی و موسیقی متن مرحله
    • آشنایی با صدا در بازی
    • تعریف صدا‌های محیطی (FX)
    • تعریف موسیقی پس‌زمینه
    • تنظیمات صداها
  • درس دهم: ایجاد منو‌های سفارشی و تنظیمات فونت فارسی
    • بررسی نحوه استفاده از منو‌ها در بازی
    • تغییر تصاویر منو‌ها
    • تغییر ابعاد منو‌ها
    • تغییر محل قرار‌گیری منو‌ها
    • تنظیم سایز فونت‌ها
    • تعریف فونت فارسی
  • درس یازدهم: چندزبانه کردن بازی و صدا‌گذاری بر روی کاراکتر‌ها
    • جمع‌آوری تمام متون بازی
    • ایجاد زبان‌های مختلف در بازی
    • تعریف هر متن به زبان خود
    • رفع محدودیت فارسی کردن با استفاده از فارسی به هم چسبیده
    • ابزار تبدیل فارسی به هم چسبیده
    • خروجی دیالوگ‌های بازی
    • ضبط صدای کاراکتر‌ها
    • ذخیره‌سازی مناسب صدای کاراکتر‌ها
    • تنظیم ادونچر کریتور برای پخش صدای کاراکتر هنگام صحبت کردن
  • درس دوازدهم: ساخت دمو برای بازی، ترتیب و توالی مراحل و گرفتن خروجی اندروید
    • تعریف کمیک (Comics) و نحوه استفاده از آن
    • تنظیمات ادونچر کریتور برای ساخت کمیک
    • غیر فعال کردن تعامل کاربر با بازی
    • تعریف چند دوربین در بازی
    • حرکت از دوربینی به دوربین دیگر
    • چرخش دوربین و افکت‌های تصویری
    • صدا‌گذاری بر روی کمیک
    • خروج از کمیک و بازگشت به بازی
    • ثبت صحنه بازی در فهرست خروجی بازی
    • تنظیم ادونچر کریتور برای ذخیره بازی
    • تنظیمات پیشرفته خروجی اندروید
    • اخذ خروجی اندروید و ساخت فایل APK (Android Package Kit)
    • تست بازی در شبیه‌ساز BlueStacks
  • درس سیزدهم: موانع در بازی، ریگ‌بندی و ایجاد انیمیشن برای کاراکتر
    • موانع در بازی
    • ساخت لایه‌ها به صورت پیشرفته‌تر
    • دور‌ زدن اشیای مزاحم در بازی توسط کاراکتر
    • وارد کردن گرافیک طراحی شده از فتوشاپ به بازی
    • توضیح فایل فتوشاپ و نمایش نمونه
    • تنظیمات حرفه‌ای فایل کاراکتر جدید
    • ریگ‌بندی دقیق و حرفه‌ای کاراکتر
    • ایجاد انیمیشن از نوع اسکلتال برای کاراکتر
    • ترکیب انیمیشن‌های اسکلتال و استاپ موشن (Stop Motion) برای ساخت یک کاراکتر حرفه‌ای
    • ساخت NPC (نقش مکمل) توسط ادونچر کریتور
    • قرار دادن صحیح NPC در صحنه جهت تعامل مناسب با کاراکتر اصلی
    • ساخت تعامل‌های کلامی بین کاراکتر اصلی و نقش مکمل
    • ایجاد معما با تعامل‌های کلامی
    • گزینه‌های مخفی در کلام
    • تکمیل کلام با استفاده از فهرست عملیات
  • درس چهاردهم: لیست عملیات قابل استفاده مجدد و صداهای محیطی
    • تعریف فهرست عملیات قابل استفاده مجدد
    • تعریف پارامتر در فهرست عملیات
    • مقدار‌دهی پارامتر‌ها در حین ساخت صحنه بازی
    • استفاده مجدد از یک فهرست عملیات
    • ایجاد تغییر در فهرست عملیات و به‌ روز‌رسانی سراسری
    • ساخت معمای پیشرفته با استفاده از ترکیب متغیر‌ها
    • استفاده بهینه از دوربین در ساخت بازی
    • بررسی توالی انجام کار با استفاده از متغیر‌ها
    • ایجاد انیمیشن برای اشیا
    • تعریف صداهای محیطی تکرار‌شونده
    • تنظیم حجم صداهای محیطی به صورت نسبی
    • ساخت منوی ابتدای بازی (Title Screen)
    • تنظیمات پیشرفته منو‌ها
    • استفاده از فهرست عملیات در منو‌ها
    • قرار دادن منوی اولیه در لیست خروجی بازی

 

مفید برای
  • مهندسی کامپیوتر - نرم‌افزار
  • بازی‌سازی

آنچه در این آموزش خواهید دید:

آموزش ویدئویی مورد تائید فرادرس
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Unity 2019

پیش نمایش‌ها

۱. آشنایی با سبک بازی ماجرایی و نصب Unity
۲. تعریف پروژه آموزشی، تنظیمات اولیه یونیتی و Adventure Creator
۳. چینش اولیه صحنه بازی و ساخت کاراکتر اصلی
۴. ساخت انیمیشن‌های کاراکتر اصلی
۵. لایه‌بندی و عمق‌دهی تصویر، پارالاکس و تنظیمات دوربین بازی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۶. طراحی نقاط حساس و عملیات مربوط به آن‌ها
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۷. طراحی ماشه و آشنایی با فهرست عملیات
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۸. طراحی معما برای مرحله و آشنایی با متغیرها
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۹. صداگذاری بازی و موسیقی متن مرحله
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۰. ایجاد منوهای سفارشی و تنظیمات فونت فارسی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۱. چندزبانه کردن بازی و صداگذاری بر روی کاراکترها
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۲. ‌ساخت دمو برای بازی، ترتیب و توالی مراحل و گرفتن خروجی اندروید
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۳. موانع در بازی، ریگ‌بندی و ایجاد انیمیشن برای کاراکتر
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۴. لیست عملیات قابل استفاده مجدد و صداهای محیطی
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
این آموزش شامل ۱۵ جلسه ویدئویی با مجموع ۶ ساعت و ۶ دقیقه است.
با تهیه این آموزش، می‌توانید به همه بخش‌ها و جلسات آن، دسترسی داشته باشید.

راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟

(راهنمایی بیشتر +)

در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟
  • با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
  • با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه


اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش پروژه محور یونیتی - ساخت بازی ماجرایی اندرویدی در Unity
ناشر فرادرس
شناسه اثر ۸-۱۲۴۵۲-۰۷۸۷۵۸ (ثبت شده در مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد)
کد آموزش FVGAME9910
مدت زمان ۶ ساعت و ۶ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۱ گیگابایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)


تضمین کیفیت و گارانتی بازگشت هزینه
توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما:
  • ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ می‌شود.
  • و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.


نظرات

تا کنون ۲۷۵ نفر از این آموزش استفاده کرده‌اند و ۴ نظر ثبت شده است.
mehdi
mehdi
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
سلام و عرض ادب خدمت استاد ارجمند
این دومین آموزش من در حوزه یونیتی بوده و یه خداقوت و دستمریزاد به شما استاد عزیز و سایر دست اندرکاران عرض می کنم
در ضمن بدلیل علاقه بسیار زیادم به بازی سازی منتظر آموزشهای تکمیلی در این حوزه هستم. در ضمن صمیمانه از اساتیدی که علمشون رو در اختیار ما قرار می دهند، سپاسگزارم.
amin
amin
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
سلام
خیلی متشکرم از آقای دکتر بهمن موذن برای این آموزش بسیار کاربردی و تکمیلی و کاملشون بی صبرانه منتظر دیگر آموزش های ایشون در زمینه بازی سازی هستم و به علاقمندان به بازی سازی به شدت توصیه میکنم که این آموزش رو تهیه کنن همچی تو آموزش کامله برخی از قابلیت هایی که تو بیشتر آموزش های ساخت بازی آموزش داده نمیشه(ایجاد مرحله جدید و وصل کردن اونا به یکدیگر . ساخت منوی بازی . چند زبانه کردن بازی . انتشار بازی و ساخت نسخه قابل اجرا برای اندروید).
فاطمه
فاطمه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
سلام،عالی بود.
خیلی ممنون از هیات علمی و مدرسین فرادرس.من از آموزش برنامه نویسی و Unity فرادرس استفاده کردم.خیلی ممنون.لطفاً آموزش های سطح پیشرفته را هم قرار دهید.
احمد
احمد
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
واقعا عالی بود من آموزش های دیگه ای هم برای unity قبلا دیده بودم هیچکدوم تا این اندازه کاربردی و قابل فهم نبود متشکرم  از فرادرس
برچسب‌ها:
Action List Editor | Adventure Creator | FX in Game | Game Asset | Game Engine | Machinarium | Unity Hub | Unity Software | آشنایی با سبک بازی ماجرایی | آشنایی با صدا در بازی | آشنایی با متغیر‌ها در بازی | آشنایی با مفهوم متغیر | آشنایی با نقاط حساس بازی | آموزش ساخت بازی ماجرایی | ابعاد نقاط حساس بازی | استفاده از کامیک در بازی | افزونه ادونچر کریتور | انیمیشن استاپ موشن | انیمیشن اسکلتال کاراکتر | انیمیشن فریم به فریم | انیمیشن‌ های اسکلتال | ایجاد زبان‌ های مختلف در بازی | ایجاد ماشه بر روی صفحه بازی | ایجاد منو‌های سفارشی در بازی | بررسی ماشیناریوم | پارالکس برای عمق‌ دهی به بازی | پنجره ادونچر کریتور | پنجره‌ های کاری در یونیتی | پیاده‌ سازی یک بازی ماجرایی | تعریف رزولوشن بازی | تعریف صدا‌های محیطی در بازی | تعریف فونت فارسی بازی | تعریف کامیک | تعریف متغیر‌ها در بازی | تعریف معما در بازی | تعریف موسیقی پس ‌زمینه بازی | تعریف نام بازی در ادونچر کریتور | تغییر ابعاد منو‌ها در بازی | تغییر تصاویر منو‌ها در بازی | تنظیم آواتار کاراکتر برای بازی | تنظیم ابعاد ماشه بازی | تنظیم سایز فونت ‌های بازی | تنظیم سایز کاراکتر با صحنه بازی | تنظیم فضای دید دوربین بازی | تنظیمات اولیه ادونچر کریتور | تنظیمات اولیه افزونه یونیتی | تنظیمات اولیه یونیتی | تنظیمات پیشرفته تصاویر بازی | تنظیمات پیشرفته منو‌ها در بازی | تنظیمات دوربین بازی | تنظیمات صداها در بازی | تنظیمات صداها در بازی | تنظیمات فونت فارسی در بازی | تنظیمات لایه ‌های تصاویر بازی | تنظیمات لایه ‌های تصاویر بازی | توضیح بازی ماشیناریوم | جمع‌ آوری تمام متون بازی | چرخش افکت‌ های تصویری در بازی | چرخش دوربین در بازی | چند دوربین در بازی | چند زبانه کردن بازی | حرکت کاراکتر در صحنه بازی | خروجی اندروید یونیتی | خروجی دیالوگ‌ های بازی | دوربین پیش فرض بازی | ذخیره بازی با ادونچر کریتور | ذخیره ‌سازی صدای کاراکتر‌های بازی | رها کردن تصاویر در بازی | ریگ‌ بندی کاراکتر | ساخت NPC با ادونچر کریتور | ساخت انیمیشن‌ های کاراکتر اصلی | ساخت اولین شی در اینونتوری | ساخت اینونتوری در بازی | ساخت بازی با ادونچر کریتور | ساخت بازی با یونیتی | ساخت بازی‌ های داستانی | ساخت بازی های رایانه ای | ساخت دمو برای بازی | ساخت فایل APK با ادونچر کریتور | ساخت کاراکتر بازی با ادونچر کریتور | ساخت کامیک با ادونچر کریتور | ساخت کامیک برای بازی | ساخت منوی ابتدای بازی | ساخت منوی ابتدای بازی | شبیه ‌ساز BlueStack | صحنه بازی در ادونچر کریتور | صدا‌گذاری بازی | صدا‌گذاری بر روی کاراکتر‌های بازی | صدا‌گذاری بر روی کامیک | ضبط صدای کاراکتر‌ها در بازی | طراحی انیمیشن ‌های کاراکتر بازی | طراحی شخصیت های بازی با یونیتی | طراحی ماشه در بازی | طراحی معما برای بازی | طراحی نقاط حساس بازی | عمق‌ دهی تصویر بازی | عمق‌ دهی تصویر بازی | عمق‌ دهی تصویر بازی | غیر فعال کردن پنجره‌ ها در یونیتی | فرمان‌ های نقاط حساس بازی | فعال کردن پنجره ها در یونیتی | فهرست عملیات در بازی | فهرست عملیات در منو‌ها در بازی | فهرست عملیات ماشه بازی | قرارگیری کاراکتر اصلی در بازی | کاراکتر اصلی در ادونچر کریتور | کشیدن تصاویر در بازی | لایه‌ بندی تصویر بازی | ماژول‌ های گرفتن خروجی بازی اندروید | محدود کردن دوربین بازی | مسیر ذخیره فایل‌ های گرافیک بازی | معرفی نرم ‌افزار یونیتی | مفهوم ترتیب تصاویر در بازی | مفهوم توالی تصاویر در بازی | مفهوم لایه ‌های تصاویر در بازی | مقدار‌دهی متغیر‌ها در بازی | موانع در بازی | موتور بازی سازی | موتور ساخت بازی یونیتی | موسیقی متن مرحله بازی | نحوه استفاده از منو‌ها در بازی | نحوه نصب یونیتی هاب | نرم افزار یونیتی | نصب افزونه ادونچر کریتور | نصب ورژن یونیتی مناسب | نصب یونیتی | ویرایش فهرست عملیات بازی
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر
×
فهرست جلسات ۱۵ جلسه ویدئویی
×