×

آموزش ریگ مدل نهایی (رایگان)

آموزش ریگ مدل نهایی (رایگان)

تعداد دانشجو
۶۱ نفر
مدت زمان
۴۳ دقیقه
هزینه آموزش
رایگان!
محتوای این آموزش
آموزش ریگ مدل نهایی (رایگان)

مهم ترین مبحث در شروع یک پروژه انیمیشن، ساخت یک کانسپت (Concept) به سبک رئال و استفاده از آن در یک فیلم کوتاه یا بلند به صورت کامپوزیت شده است و این مبحث مربوط به ایده پردازی است. بدین معنی که اگر ما بخواهیم یک انیمیشن بسازیم، از همان ابتدا نباید در نرم افزار سه بعدی، اقدام به مدل سازی و ساخت کاراکتر، لوکیشن و سایر اجزا کنیم چرا که این کار شباهت زیادی دارد به حاضر شدن در یک جمع و بلافاصله به صورت بداهه سخنرانی کردن، آن هم در حالی که حتی هنوز درک کاملی از موضوع مورد بحث نداریم. ما در این آموزش قصد داریم تا ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

آموزش ریگ مدل نهایی (رایگان)

مدت زمان
۴۳ دقیقه
هزینه آموزش
رایگان!
مدرس
میلاد صادقی

کارشناسی علوم کامپیوتر

میلاد صادقی کارشناس علوم کامپیوتر از دانشگاه پیام نور هستند. ایشان علاقمند به گرافیک هستند. زمینه‌ های پژوهشی، آموزشی و مهارت‌ های ایشان شامل: ایده پردازی و مدل سازی کاراکتر به سبک رئال، مدرس و طراح کانسپت با متد Fast Painting و... است.

توضیحات تکمیلی

مهم ترین مبحث در شروع یک پروژه انیمیشن، ساخت یک کانسپت (Concept) به سبک رئال و استفاده از آن در یک فیلم کوتاه یا بلند به صورت کامپوزیت شده است و این مبحث مربوط به ایده پردازی است. بدین معنی که اگر ما بخواهیم یک انیمیشن بسازیم، از همان ابتدا نباید در نرم افزار سه بعدی، اقدام به مدل سازی و ساخت کاراکتر، لوکیشن و سایر اجزا کنیم چرا که این کار شباهت زیادی دارد به حاضر شدن در یک جمع و بلافاصله به صورت بداهه سخنرانی کردن، آن هم در حالی که حتی هنوز درک کاملی از موضوع مورد بحث نداریم.

ما در این آموزش قصد داریم تا ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

این آموزش رایگان بخشی از آموزش مدل‌ سازی کاراکتر در بلندر – ایده‌ پردازی تا ریگ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این آموزش بر روی این لینک (+) کلیک کنید.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • ریگ مدل نهایی
    • نحوه ساخت قاب حرکتی برای اعضای بدن در مدل نهایی
    • رفع مشکل تاثیرپذیری نقاط در سطوح مجاور
    • اتصال مدل نهایی از طریق فریم به اسکلت
    • ایجاد اتصال اولیه بین جمجمه، گردن و اعضای داخلی سر در مدل نهایی با آرماتور
    • پیاده سازی فیگورهای ذخیره شده (در مدل پایه)، روی مدل نهایی و بررسی مشکلات مربوط به مقیدسازی
    • اصلاح دامنه تاثیرپذیری عضلات بدن
    • تعیین دامنه و ریگ سر، صورت، بینی، گردن و هماهنگی اعضای داخلی دهان

پیش نیاز

آشنایی مقدماتی با نرم افزار بلندر

آنچه در این آموزش خواهید دید:

برنامه آموزشی مورد تائید فرادرس
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Blender 2.79, Mischief, Photoshop




ریگ مدل نهایی
جهت شروع مطالعه و یادگیری نیاز است بعد از ورود (+) و یا عضویت (+) بر روی دکمه «شروع یادگیری» کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش ریگ مدل نهایی (رایگان)
ناشر فرادرس
کد آموزش FVCG9709S08
مدت زمان ۴۳ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)
حجم دانلود ۱۹۲ بایت (کیفیت ویدئو HD با فشرده سازی انحصاری فرادرس)



آموزش‌های پیشنهادی برای شما



نظرات

در حال حاضر، دیدگاهی برای این آموزش ثبت نشده است.
برچسب‌ها:
Armatures | Blender | character | Concept | Custom Shape | Design | IK | Inverse kinematics | Mischief | Pose | Pose Library | Rig | Sculpting | Shape Keys | Texture In Sculpture | Topology | Vertex Groups | آرماتوربندی و ریگ | آستر | اسکلت بندی موجودات زنده | اشیای دو بعدی | انیمیشن | ایده پردازی | بلندر | تکنیک Vertex Groups | حالت های مختلف ابرو | حجاری جزییات کاراکتر | ری اکشن های اصلی برای چهره | ریگ | ساخت اجزای مرتبط با سم | ساخت کاراکتر | ساخت کنترلر برای زاویه دید | سطوح مجاور | طراحی | طراحی رابط کاربری | طراحی کاراکتر و لوکیشن | فرایند حجاری | فیگورهای ذخیره شده | فیلم سازی | قاب حرکتی برای اعضای بدن | کانسپت | کانسپت نهایی کاراکتر | مبانی ایجاد Shape Keys | مدل سازی | مدل سازی اشکال پایه | مدل سازی چهره | مشکلات مربوط به مقیدسازی | ناهمواری سطحی | نرم افزار Mischief | نیم تنه بالا | نیم تنه پایین
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

×
فهرست جلسات ۰ جلسه ویدئویی