×

آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان)

آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان)

هزینه آموزش
رایگان!

تعداد دانشجو
۲۲۶ نفر
مدت زمان
۴۷ دقیقه
محتوای این آموزش
آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان)

مهم ترین مبحث در شروع یک پروژه انیمیشن، ساخت یک کانسپت (Concept) به سبک رئال و استفاده از آن در یک فیلم کوتاه یا بلند به صورت کامپوزیت شده است و این مبحث مربوط به ایده پردازی است. بدین معنی که اگر ما بخواهیم یک انیمیشن بسازیم، از همان ابتدا نباید در نرم افزار سه بعدی، اقدام به مدل سازی و ساخت کاراکتر، لوکیشن و سایر اجزا کنیم چرا که این کار شباهت زیادی دارد به حاضر شدن در یک جمع و بلافاصله به صورت بداهه سخنرانی کردن، آن هم در حالی که حتی هنوز درک کاملی از موضوع مورد بحث نداریم. ما در این آموزش قصد داریم تا ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان)

تعداد دانشجو
۲۲۶ نفر
مدت زمان
۴۷ دقیقه
هزینه آموزش
رایگان!

میلاد صادقی

کارشناسی علوم کامپیوتر

میلاد صادقی کارشناس علوم کامپیوتر از دانشگاه پیام نور هستند. ایشان علاقمند به گرافیک هستند. زمینه‌ های پژوهشی، آموزشی و مهارت‌ های ایشان شامل: ایده پردازی و مدل سازی کاراکتر به سبک رئال، مدرس و طراح کانسپت با متد Fast Painting و... است.

توضیحات تکمیلی

مهم ترین مبحث در شروع یک پروژه انیمیشن، ساخت یک کانسپت (Concept) به سبک رئال و استفاده از آن در یک فیلم کوتاه یا بلند به صورت کامپوزیت شده است و این مبحث مربوط به ایده پردازی است. بدین معنی که اگر ما بخواهیم یک انیمیشن بسازیم، از همان ابتدا نباید در نرم افزار سه بعدی، اقدام به مدل سازی و ساخت کاراکتر، لوکیشن و سایر اجزا کنیم چرا که این کار شباهت زیادی دارد به حاضر شدن در یک جمع و بلافاصله به صورت بداهه سخنرانی کردن، آن هم در حالی که حتی هنوز درک کاملی از موضوع مورد بحث نداریم.

ما در این آموزش قصد داریم تا ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

این آموزش رایگان بخشی از آموزش مدل‌ سازی کاراکتر در بلندر – ایده‌ پردازی تا ریگ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این آموزش بر روی این لینک (+) کلیک کنید.

 
فهرست سرفصل‌ها و رئوس مطالب مطرح شده در اين مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief
    • معرفی اجمالی نرم افزار Mischef
    • بررسی تصاویر مرجع
    • رسم و ایجاد حالات مختلف چهره
    • ایجاد پیکره‌ تغییر یافته برای نیم تنه بالا
    • پیکرتراشی و تغییر آناتومی نیم تنه پایین
    • طراحی دست
    • ایجاد کانسپت نهایی کاراکتر
    • اصول رسم سریع الگو برای حالات بدن
    • مشاهده و بررسی حالات مختلف کاراکتر (پس از تکمیل جزییات)
 

پیش نیاز

آشنایی مقدماتی با نرم افزار بلندر

آنچه در این آموزش خواهید دید:

آموزش ویدئویی مورد تائید فرادرس

نرم افزارهای مرتبط با آموزش

Blender 2.79, Mischief, Photoshop

مشاهده آموزش

جهت شروع مطالعه و یادگیری نیاز است بعد از ورود (+) و یا عضویت (+) بر روی دکمه «شروع یادگیری» کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش ایده پردازی (طراحی کانسپت) در Mischief (رایگان)
ناشر فرادرس
کد آموزش FVCG9709S01
مدت زمان ۴۷ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (نمایش آنلاین + دانلود)





نظرات

تا کنون ۲۲۶ نفر از این آموزش استفاده کرده‌اند و هنوز نظری ثبت نشده است.
برچسب‌ها:
Armatures | Blender | character | Concept | Custom Shape | Design | IK | Inverse kinematics | Mischief | Pose | Pose Library | Rig | Sculpting | Shape Keys | Texture In Sculpture | Topology | Vertex Groups | آرماتوربندی و ریگ | آستر | اسکلت بندی موجودات زنده | اشیای دو بعدی | انیمیشن | ایده پردازی | بلندر | تکنیک Vertex Groups | حالت های مختلف ابرو | حجاری جزییات کاراکتر | ری اکشن های اصلی برای چهره | ریگ | ساخت اجزای مرتبط با سم | ساخت کاراکتر | ساخت کنترلر برای زاویه دید | سطوح مجاور | طراحی | طراحی رابط کاربری | طراحی کاراکتر و لوکیشن | فرایند حجاری | فیگورهای ذخیره شده | فیلم سازی | قاب حرکتی برای اعضای بدن | کانسپت | کانسپت نهایی کاراکتر | مبانی ایجاد Shape Keys | مدل سازی | مدل سازی اشکال پایه | مدل سازی چهره | مشکلات مربوط به مقیدسازی | ناهمواری سطحی | نرم افزار Mischief | نیم تنه بالا | نیم تنه پایین
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر
×
فهرست جلسات ۱ جلسه ویدئویی
×