آموزش اتصال کاراکتر به استخوان بندی (Skinning) در 3DS Max (رایگان)

دسترسی به اطلاعات این آموزش: اطلاعات کلی محتوا و سرفصل ها پیش نمایش و دانلود اطلاعات تکمیلی دیدگاه ها

درباره ناشر

فرادرس
فرادرس

فرادرس بزرگ‌ترین ناشر دیجیتال آموزش‌های تخصصی، دانشگاهی و مهندسی است.

درباره مدرس

محمدعلی امیری
محمدعلی امیری

کارشناس مستندسازی خبرگزاری بین المللی قرآن

کارشناسی انیمیشن


محمد علی امیری کارشناس رشته انیمیشن می باشند. ایشان از سال 1383 بطور جدی کار با نرم افزار تری دی مکس را شروع نموده اند. ایشان دارای سابقه تدریس از سال 86 در آموزشگاه های رموز ارقام، پیشکسوتان و مجتمع آموزشی کیش مهر را دارند و بیش از ده دوره در آموزشگاه های مختلف تهران به آموزش نرم افزار تری دی مکس پرداخته اند. (+)



در آموزش 3DS Max برای مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر که این آموزش بخشی رایگان از آن می باشد، با استفاده از Polygonal modeling به ساخت یک کاراکتر کارتونی در نرم افزار 3DS Max می پردازیم و پس از تکمیل مدل سازی ساخت اسکلت و استخوان بندی کاراکتر را در دستور کار قرار می دهیم و کاراکتر ساخته شده را برای متحرک سازی آماده می کنیم.

👤 مدرس: محمدعلی امیری
🕓 مدت زمان: ۳۹ دقیقه
روش دریافت: لینک دانلود و/ یا ارسال فیزیکی

هزینه: رایگان!

اگر قصد مشاهده و دانلود این آموزش را دارید، بر روی این لینک (+) کلیک کنید.




    توضیحات

    در آموزش 3DS Max برای مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر که این آموزش بخشی رایگان از آن می باشد، با استفاده از Polygonal modeling به ساخت یک کاراکتر کارتونی در نرم افزار 3DS Max می پردازیم و پس از تکمیل مدل سازی ساخت اسکلت و استخوان بندی کاراکتر را در دستور کار قرار می دهیم و کاراکتر ساخته شده را برای متحرک سازی آماده می کنیم.

    ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث آموزش اتصال کاراکتر به استخوان بندی (Skinning) در 3DS Max را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

     

    این آموزش رایگان بخشی از آموزش 3DS Max برای مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این آموزش بر روی این لینک (+) کلیک کنید.

     

    فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
    • آشنایی با فرمان Skin
    • تنظیم قسمت های مختلف بدن برای اتصال با استخوان ها

     

    این آموزش رایگان بخشی از «آموزش 3DS Max برای مدل سازی و استخوان بندی کاراکتر» می باشد.

     


    مشاهده آنلاین و دانلود رایگان

    بخش ۱ : اتصال کاراکتر به استخوان بندی (Skinnig) در 3DS Max - ۳۹ دقیقه


    توجه: ممکن است که به خاطر سرعت پایین اینترنت شما، نمایش آنلاین با کیفیت پایین تر از کیفیت HD ویدئوی اصلی نمایش داده شوند. در این صورت آموزش را دانلود کرده و سپس مشاهده نمایید.

    دانلود مستقیم - حجم دانلود ۳۴۴ مگابایت (کلیک کنید +)

    تمام بخش های این آموزش رایگان است.

    اگر امکان دانلود و یا مشاهده آنلاین آموزش های رایگان برای شما فراهم نیست و تمایل دارید فرادرس های رایگان را بر روی DVD تهیه نمایید، لطفا به این لینک (+) مراجعه نمایید.



    اطلاعات تکمیلی

    نام آموزش آموزش اتصال کاراکتر به استخوان بندی (Skinning) در 3DS Max (رایگان)
    ناشر فرادرس
    کد آموزش FV3DM9505K
    مدت زمان ۳۹ دقیقه
    زبان فارسی
    نوع آموزش آموزش ویدئویی     (کیفیت HD - مورد تایید فنی فرادرس)
    حجم دانلود ۳۴۴ مگابایت     (کیفیت ویدئو HD‌ با فشرده سازی انحصاری فرادرس)
    تعداد DVD یک عدد (در صورت دریافت غیر آنلاین)



    سایر آموزش های محمدعلی امیری




    دیدگاه ها

    نظر شما در مورد این فرادرس چیست؟

    امتیاز شما به این آموزش:

    *



برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




فرادرس در رسانه ها و جشنواره ها

روزنامه ایرانیان مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال روز آفرین نت استارت کنفرانس مهندسی برق ایران جشنواره وب ایران

عضویت در خبرنامه فرادرس

برای دریافت اخبار مربوط به آخرین فرادرس های منتشر شده، ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید.


تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

فرادرس مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی logo-samandehi پرداخت آنلاین -  بانک ملت پرداخت آنلاین - بانک پارسیان پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان