×
هزینه آموزش
۳۳,۰۰۰ تومان

آموزش پلاگین Trapcode Form در افتر افکت - ساخت موشن گرافیک و انیمیشن پس زمینه

آموزش پلاگین Trapcode Form در افتر افکت - ساخت موشن گرافیک و انیمیشن پس زمینه

تعداد دانشجو
۱,۷۵۹ نفر
مدت زمان
۷ ساعت و ۲۱ دقیقه
هزینه آموزش
۳۳,۰۰۰ تومان
محتوای این آموزش
۱۲ بازخورد (مشاهده نظرات)
آموزش پلاگین Trapcode Form در افتر افکت - ساخت موشن گرافیک و انیمیشن پس زمینه

در این آموزش به مبحث انیمیشن های پس زمینه و ایجاد المان های موشن گرافیک خواهیم پرداخت. قطعا بارها این اتفاق رخ داده که انیمیشن های زیبایی برای لوگو یا نوشته خلق کردید اما در پایان کار حس کردید یک کاستی در کار شما وجود دارد. بیایید واقعیت را قبول کنیم که اگر جذاب ترین انیمیشن را برای یک لوگو یا نوشته خلق کنید، اما حرکات دوربین در پس زمینه و المان های موشن گرافیک حاشیه ای در کار شما وجود نداشته باشد، تمام زحمتی که برای آن انیمیشن کشیده اید هدر خواهد رفت و کار شما گیرایی لازم را نخواهد داشت.

آموزش پلاگین Trapcode Form در افتر افکت - ساخت موشن گرافیک و انیمیشن پس زمینه

تعداد دانشجو
۱,۷۵۹ نفر
مدت زمان
۷ ساعت و ۲۱ دقیقه
هزینه آموزش
۳۳,۰۰۰ تومان
محتوای این آموزش
۱۲ بازخورد (مشاهده نظرات)
مدرس
محمد نسیمی فر

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق - مدیریت سیستم های قدرت

مهندس محمد نسیمی فر دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق - مدیریت سیستم های قدرت در دانشگاه شهید بهشتی هستند. ایشان تقریبا 6 سال است که به عنوان فریلنسر (freelancer) پروژه های زیادی در حوزه گرافیک و انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی (به خصوص محصولات کمپانی های Adobe و Autodesk) انجام داده و همچنین با آموزشگاه های مختلفی در امر تدریس همکاری دارند.

چکیده آموزش


توضیحات تکمیلی

در آموزش پلاگین های کاربردی افتر افکت، با مجموعه Trapcode Suite آشنا شدیم. یکی از پلاگین های این بسته، Form نام دارد. این پلاگین کار ایجاد ذرات را برای ما آسان می کند. اگر چه ابزاری جهت کار با ذرات در نرم افزار افتر افکت به صورت Built in موجود است، اما قابلیت های این پلاگین ده ها برابر چیزی است که امکانات داخلی افتر افکت در اختیار ما قرار می دهد. همین امر باعث شده که امروزه Trapcode Form یکی از پیشتازان در عرصه انیمیشن ذرات و به طور کلی موشن گرافیک و جلوه های ویژه باشد.

در پلاگین Form برخلاف سایر پلاگین های مشابه، ذرات نه به وجود می آیند و نه از بین می روند. بلکه به شکل Form مورد نظر شما در صحنه قرار می گیرند و انیمیشنی که شما برای آن ها تنظیم کرده اید، اجرا خواهند کرد. این ویژگی آن را از Trapcode Particular و بسیاری از پلاگین های دیگر مجزا می کند. براساس همین ویژگی می توان انیمیشن های جذابی برای پس زمینه موشن گرافیک ها و جلوه های ویژه ایجاد کرد. یک نمونه از این انیمیشن ها، HUD است که در اکثر بازی های کامپیوتری و یا فیلم های اکشن و مدرن این انیمیشن را مشاهده کرده اید.

پیچیدگی های ایجاد یک انیمیشن HUD در نگاه اول ممکن است ذهن هر طراح و هنرمندی را به شدت درگیر کند و خیلی از افراد ممکن است هیچ دیدی نسبت به ساخت این نوع انیمیشن ها نداشته باشند، اما در سری آموزش های پروژه محور Trapcode Form خواهیم دید که به راحتی می توانیم چنین انیمیشن های پیچیده ای را تولید کنیم. همچنین تغییر مشخصه های ذرات به صورت هماهنگ با موزیک، امکان وارد کردن لایه های دو بعدی و سه بعدی خارج از نرم افزار، از جمله ویژگی های دیگر این پلاگین قدرتمند است که در سری آموزش های پروژه محور Form به تمام این موضوعات در قالب انجام پروژه های جذاب و کاربردی، خواهیم پرداخت.

در این آموزش به مبحث انیمیشن های پس زمینه و ایجاد المان های موشن گرافیک خواهیم پرداخت. قطعا بارها این اتفاق رخ داده که انیمیشن های زیبایی برای لوگو یا نوشته خلق کردید اما در پایان کار حس کردید یک کاستی در کار شما وجود دارد. بیایید واقعیت را قبول کنیم که اگر جذاب ترین انیمیشن را برای یک لوگو یا نوشته خلق کنید، اما حرکات دوربین در پس زمینه و المان های موشن گرافیک حاشیه ای در کار شما وجود نداشته باشد، تمام زحمتی که برای آن انیمیشن کشیده اید هدر خواهد رفت و کار شما گیرایی لازم را نخواهد داشت.

چه بسا یک انیمیشن ساده در پس زمینه ای مناسب به همراه المان های درست، می تواند تاثیر بسیار مثبت تری در مخاطب ایجاد کند. طبق این توضیحات، اگر شما یک انیماتور هستید که در حوزه موشن گرافیک فعالیت می کنید و یا حتی یک طراح جلوه های ویژه هستید که در حوزه فیلم سازی کار می کنید، امروز این فرصت را دارید تا با این آموزش فرادرس همراه شوید و با تکنیک هایی آشنا شوید که مهارت شما در این حوزه را به سطحی جدید ارتقا خواهد داد.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • درس یکم: ایجاد انیمیشن سه بعدی از تصویر دو بعدی
    • ایمپورت فوتیج‌ ها
    • اضافه کردن پلاگین Form
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form
    • ایجاد پراکندگی در ذرات با استفاده از Disperse and Twist
    • کار با Position‌ ذرات
    • کار با تنظیمات Particle
    • ایجاد لایه جدید Form
    • تغییر تنظیمات Base Form‌ و Particle‌ برای ذرات جدید
    • اضافه کردن دوربین
    • ایجاد انیمیشن مناسب برای دوربین
    • افزودن پریست Fog
    • اضافه کردن موزیک
    • هماهنگ کردن موزیک با انیمیشن
    • نکاتی در رابطه با رندر گرفتن
  • درس دوم: انجام پروژه با کمک Curves
    • ایجاد کامپوزیشن جدید
    • ایجاد متن Trapcode Form با تنظیمات مناسب
    • ایجاد Solid‌ و اختصاص پلاگین
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form
    • کار با Base Form‌ در حالت Strings
    • کار با Size Curve
    • کار با Opacity Curve
    • اختصاص Disperse‌ به ذرات
    • کار با نمودار Strength Disperse
    • اضافه کردن موزیک
  • درس سوم: پروژه ایجاد امواج ذرات
    • ایجاد کامپوزیشن جدید
    • ایجاد Solid‌ و اختصاص Form
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form
    • انجام تنظیمات مناسب برای Particle
    • کار با Color over life
    • افزودن Camera
    • انجام تنظیمات مناسب برای Fractal Fields
    • قرار دادن ذرات در مکان و زاویه مناسب
    • استفاده از دوربین جهت افزودن Depth of Field
    • پراکنده کردن ذرات با تنظیمات Disperse and Twist
    • ایجاد انیمیشن برای Depth of Field
    • کار با نمودار Size Over Life
    • ایجاد پس زمینه با افکت Gradient Ramp
    • افزودن موزیک
  • درس چهارم: انیمیشن پس زمینه با کمک Spherical Field
    • ایجاد کامپوزیشن جدید
    • ایجاد Solid‌ و اختصاص Form
    • کار با تنظیمات Base Form
    • کار با تنظیمات Particle
    • کار با تنظیمات Fractal Field
    • کار با نمودار Opacity over life
    • کار با تنظیمات Strings Settings
    • دو نیروی Sphere
    • انجام تنظیمات مناسب برای هر دو Sphere
    • اضافه کردن اکسپرشن Wiggle‌ برای Opacity
  • درس پنجم: انیمیشن UI‌ یا HUD
    • ایجاد کامپوزیشن جدید
    • ایجاد Solid و اختصاص Form
    • وارد شدن به محیط Designer و انجام پروژه در این محیط
    • انجام تنظیمات Base Form برای لایه Master
    • انجام تنظیمات Particle برای لایه Master
    • داپلیکیت (Duplicate) لایه Master با نام Form 2
    • انجام تنظیمات Base Form و Particle‌ برای Form 2
    • داپلیکیت Form 2‌ با نام Form 3
    • انجام تنظیمات Base Form و Particle‌ برای Form 3
    • ایجاد نقشه با ایجاد لایه Form‌ جدید با نام Form 4
    • انجام تنظیمات Base Form و Particle‌ برای Form 4
    • اختصاص Fractal Field‌ از نوع Displace‌ به لایه Form 4
    • ایجاد لایه جدید Form‌ با نام Form 5
    • انجام تنظیمات Base Form و Particle‌ برای Form 5
    • اختصاص تنظیمات Disperse‌ به لایه Form 5
    • داپلیکیت Form 5 با نام Form 6
    • انجام تنظیمات Base Form و Particle‌ برای Form 6
    • اختصاص Fractal Field‌ به لایه Form 6
    • ایجاد لایه Form‌ جدید با نام Form 7
    • انجام تنظیمات Base Form و Particle‌ برای Form 7
    • اضافه کردن Fractal Field‌ به Form 7
    • ایجاد Text‌ با تنظیمات مناسب
    • اختصاص افکت Fractal Noise به Text
    • اضافه کردن Mask به پس زمینه
    • اضافه کردن Music
  • درس ششم: انیمیشن پس زمینه Pattern
    • ایجاد کامپوزیشن جدید
    • ایجاد Solid‌ و اختصاص Form
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form‌ و Particle
    • اختصاص Fractal Fields و انجام تنظیمات مناسب
    • تکمیل ساخت Texture
    • درنظر گرفتن Texture برای ذرات
    • کار با افکت CC Kaleida برای ایجاد Pattern ها
    • داپلیکیت لایه Form و ایجاد جزییات بیشتر در Pattern
    • افزودن Camera به صحنه
    • افزودن افکت Depth of Field‌ با تنظیمات مناسب
    • ایجاد یک Adjustment Layer و اختصاص Curves
    • ایجاد افکت Vignette با استفاده از Masks
    • ایجاد پس زمینه مناسب با استفاده از 4-Color gradient
    • بررسی راه های مختلف برای تغییر انیمیشن و جزییات آن
    • ایجاد انیمیشن مناسب برای دوربین
    • افزودن موزیک
  • درس هفتم: ایجاد انیمیشن DNA
    • توضیح روش غلط و صحیح انجام پروژه
    • ایجاد کامپوزیشن جدید
    • ایجاد Solid و اختصاص Form
    • انجام تنظیمات مناسب Base Form
    • انجام تنظیمات مناسب Disperse and Twist
    • ایجاد کامپوزیشن جدید به نام Size دارای اطلاعات اندازه ذرات
    • استفاده از افکت Colorama برای ایجاد اطلاعات اندازه ذرات
    • استفاده از افکت Blur برای حالت بهتر DNA
    • ایجاد انیمیشن با استفاده از اکسپرشن
    • استفاده از افکت Glow
  • درس هشتم: انجام پروژه با استفاده از مدل های سه بعدی Obj
    • مدل‌ های Obj
    • ایجاد کامپوزیشن جدید
    • ایمپورت فوتیج‌ ها
    • ایجاد دو عدد Solid و اختصاص پلاگین Form
    • تبدیل فایل‌ های Obj‌ به ذرات و انجام تنظیمات مناسب برای Base Form
    • ایجاد دوربین
    • تنظیم صحنه با تغییر زاویه دوربین و مکان ذرات
    • انجام تنظیمات مناسب برای Particle
    • انجام تنظیمات مناسب برای Fractal Field
    • ایجاد انیمیشن دوربین
    • ایجاد لایه ای دیگر از ذرات برای جزییات پس‌ زمینه
    • ایجاد لایه BG با استفاده از Gradient Ramp
    • افزودن افکت Glow
    • افزودن پلاگین Optical Flares با تنظیمات مناسب
  • درس نهم: ایجاد صحنه کهکشان و ستارگان
    • توضیح فوتیج‌ ها و فایل Obj
    • ایمپورت فوتیج‌ ها
    • ایجاد کامپوزیشن ذرات اصلی
    • تنظیم فوتیج پس‌ زمینه
    • تبدیل Obj‌ به ذرات
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form
    • ایجاد زاویه مناسب برای مدل سه بعدی (با استفاده از Null Object)
    • ایجاد کامپوزیشن برای اطلاعات مربوط به Color Map
    • ایجاد Color Map‌ برای ذرات
    • انجام تنظیمات مناسب برای Fractal Field
    • ایجاد لایه جدید ذرات برای جزییات بیشتر
    • افزودن افکت Glow
    • ایجاد لایه جدید ذرات برای افکت انرژی
    • افزودن افکت Vector Blur برای ذرات انرژی
    • ایجاد لایه جدید ذرات انرژی با جزییات بیشتر
    • افزودن پلاگین Trapcode Starglow با تنظیمات مناسب
    • افزودن افکت Curves
    • افزودن پلاگین Optical Flares با تنظیمات مناسب
    • افزودن افکت Fast Blur
    • ایجاد مه با استفاده از لایه جدید ذرات
    • انجام تنظیمات مناسب برای لایه مه
  • درس دهم: ایجاد انیمیشن Abstract Particles
    • ایجاد مدل Obj در نرم‌ افزار Cinema 4D
    • ایمپورت فوتیج‌ های مورد نیاز
    • ایجاد Solid برای پس‌ زمینه
    • ایجاد Solid‌ برای ذرات Form
    • اختصاص فایل Obj به ذرات Form
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form
    • ایجاد زاویه و مکان مناسب برای ذرات
    • انجام تنظیمات مناسب برای Fractal Field
    • ایجاد افکت Depth of Field با تنظیمات مناسب
    • ایجاد انیمیشن دوربین و Depth of Field
    • افزودن افکت Curves برای اصلاح رنگ
    • افزودن موزیک
  • درس یازدهم: ایجاد انیمیشن کره زمین
    • بررسی و توضیح فوتیج‌ ها
    • اختصاص پلاگین Form‌ به لایه Solid
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form و Particle
    • ایجاد نقشه کره زمین روی ذرات
    • ایجاد لایه جدید ذرات برای مرز خشکی و دریا روی کره زمین
    • ایجاد لایه‌ ای دیگر از ذرات برای Outer Land
    • ایجاد لایه ذرات با نام Circle برای ایجاد مدار دور کره
    • ایجاد لایه ذرات با نام Disperse برای افزودن جزییات اطراف کره
    • ایجاد یک کامپوزیشن برای اطلاعات مربوط به رنگ ذرات با نام Color Map
    • اختصاص Color Map به ذرات مورد نظر
    • افزودن افکت Glow به صحنه
    • ایجاد زوایای مناسب به وسیله دوربین‌ ها و انیمیشن سکانس‌ های مختلف
    • افزودن پلاگین Optical Flares
    • داپلیکیت لایه‌ های Optical Flares به تعداد ۳ عدد
    • انجام تنظیمات مناسب برای لایه‌ های Optical Flares
    • افزودن کنتراست با استفاده از افکت Curves
    • افزودن موزیک و هماهنگ کردن آن با انیمیشن
    • تغییر Color Map و بهبود رنگ ها
    • ایجاد پارتیکل های چند ضلعی با استفاده از ایجاد تکسچر
    • استفاده از مدل Sphere‌ در Cinema 4D
    • ایمپورت مدل Sphere در Form و قرار دادن چند ضلعی‌ ها روی آن
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form و Particle در لایه چند ضلعی‌ ها
    • ایجاد لایه ذرات Polygon Marker با استفاده از Shape Layers
    • اختصاص Polygon Marker‌ به عنوان تکسچر برای ذرات
    • انجام تنظیمات مناسب برای Base Form و Particle‌ در لایه Polygon Marker
    • ایجاد لایه ذرات Lines و استفاده از Shape Layers‌ برای ساخت تکسچر ذرات
    • تغییر جهت ذرات Lines با استفاده از پارامترهای Particle
    • ایجاد انیمیشن برای جزییات انیمیشن با کمک کی فریم‌ ها و اکسپرشن‌ ها
    • ایجاد جزییات بیشتر برای ذرات با لایه‌ های جدید Form
    • انجام تنظیمات مناسب Fractal Field‌ برای ذرات جدید
    • ایجاد انیمیشن برای ذرات جدید
    • ایجاد Depth of Field‌ برای تمرکز بر روی جزییات دلخواه
    • ایجاد ذرات جدید برای مه
    • ایجاد انیمیشن مناسب برای دوربین
    • افزودن افکت Depth of Field‌ و انیمیشن آن
    • افزودن موزیک به انیمیشن
  • درس دوازدهم: تبدیل فوتیج دو بعدی به ذرات سه بعدی
    • ایجاد کامپوزیشن Main برای لایه های اصلی
    • ایجاد کامپوزیشن Footage برای قرار دادن فوتیج مورد نظر در آن
    • ایجاد کامپوزیشن Footage Color Map برای مرجع رنگ ذرات
    • ایجاد لایه ذرات Form و اختصاص Footage Color Map به عنوان Layer Map
    • انجام تنظیمات مناسب برای ذرات
    • ایجاد کامپوزیشن Displacement برای مرجع برجستگی ذرات در فضای سه بعدی
    • تنظیم پارامترهای Displacement Map
    • ایجاد کامپوزیشن Size Map برای مرجع اندازه ذرات
    • تنظیمات پارامترهای مناسب برای Size Map
    • تکنیک ایجاد Fractal Field در بخشی از ذرات
    • اصلاح رنگ با استفاده از Glow و Curves
    • ایجاد انیمیشن برای Displacement Map
    • ایجاد انیمیشن برای دوربین و Depth of Field

مفید برای رشته های
  • گرافیک
  • مهندسی نرم افزار
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر

آنچه در این آموزش خواهید دید:

آموزش ویدئویی مورد تائید فرادرس
فایل برنامه ها و پروژه های اجرا شده



پیش نمایش‌ها

۱. ایجاد انیمیشن سه‌ بعدی از تصویر دو‌بعدی

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید (دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۳ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۲. کار با Curves

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید (دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۱۳ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۳. پروژه ایجاد امواج ذرات

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید (دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۱۵۸ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۴. انیمیشن پس‌ زمینه با کمک Spherical Field

توجه: اگر به خاطر سرعت اینترنت، کیفیت نمایش پایین‌تر از کیفیت HD ویدئو اصلی باشد؛ می‌توانید ویدئو را دانلود و مشاهده کنید (دانلود پیش‌نمایش - حجم: ۱۱ مگابایت -- (کلیک کنید +))

۵. انیمیشن UI یا HUD
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۶. انیمیشن پس‌ زمینه Pattern
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۷. ایجاد انیمیشن DNA
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۸. انجام پروژه با استفاده از مدل‌ های سه‌ بعدی Obj
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۹. ایجاد صحنه کهکشان و ستارگان
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۰. ایجاد انیمیشن Abstract Particles
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.
۱۱. ایجاد انیمیشن کره زمین
مشاهده این پیش‌نمایش، نیازمند عضویت و ورود به سایت (+) است.

راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟

(راهنمایی بیشتر +)

در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟
  • با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
  • با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه


اطلاعات تکمیلی

نام آموزش آموزش پلاگین Trapcode Form در افتر افکت - ساخت موشن گرافیک و انیمیشن پس زمینه
ناشر فرادرس
شناسه اثر ۸–۱۲۴۵۲–۰۷۱۳۷۵ (ثبت شده در مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد)
کد آموزش FVAE9801
مدت زمان ۷ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبان فارسی
نوع آموزش آموزش ویدئویی (لینک دانلود)
حجم دانلود ۲۳۰۸ مگابایت (کیفیت ویدئو HD‌ با فشرده سازی انحصاری فرادرس)

آموزش‌های پیشنهادی برای شما

نظرات

تا کنون ۱,۷۵۹ نفر از این آموزش استفاده کرده اند و ۱۲ نظر ثبت شده است.
محمد
محمد

یه مقدار طرز فهموندنش ضعیف بود و خیلی زود از روی یه سری از مباحث میگذشت.

ستاره
ستاره

سلام استاد عزیزم
تدریستون بسیار کامل و شفاف و عالی بود ... خیلی ممنون بابت زحماتتون ...

زهرا
زهرا

زیاد به سایت شما سر میزنم .
عالی بود.

زهرا
زهرا

سلام و خسته نباشید
در ابتدا تشکر می کنم بابت آموزش های خوبتون، سایت خوب که دارای تقسیم بندی خیلی مناسبی هست.
بابت آموزش های رایگانی که در سایت قرار میدیم و شرایطی فراهم می کنید برای اشخاصی که امکان خرید و تهیه آموزش ندارند. و در ادامه چند انتقال و یا پیشنهادی دارم:
متاسفانه موردی که در خصوص آموزش ها وجود دارد طرز صحبت کردن و ارائه مطالب توسط مدرسن هست که محکم وبا قاطعیت مطالب بیان نمی کنند در واقع مدرس تسلط به مباحث دارد اما تسلطی در مورد فن بیان یا داشتن کلامی موثر واقف نیست. برخی از مدرسین خیلی شل و بی حال صحبت می کنند یا حتی خیلی کند و یا تند مطالب می کنند که حس خستگی و سردرگمی در دانش آموزش یا دانشجو ایجاد میکنه.
من مدرس هستم به نظر من مهمتر از تسلط فن بیان مدرس است که باید خیلی قویی و محکم باشد.

زهره
زهره

خیلی جاها احساس کردم توضیحاتش خیلی اضافس به نظرم بهتر بود توضیحات کمتری میگفتند که حوصله سر بر نباشه ولی نسبت به قیمت خوب هست.

زهرا
زهرا

مدرس خیلی خوب توضیح دادند. نحوه کیفیت صدا خوب، تصویر هم عالی اینها از مزیتهای یک آموزش ویدیویی هست.
موردی که باید آموزش پروژه محور باشه تا هنر جو بدونه در نهایت چه جوری مطالبی رو که یاد گرفته، میکسش کنه و به کار بگیره.

مهرداد
مهرداد

سطح محتوایی واقعا بالاست اما نوع بیان یکنواخت هست و این تو روند یادگیری تاثیر داره و باعث خستگی میشه که دیگه آموزش ادامه ندید.

عرفان
عرفان

پروژه محور و بسیار عالی

محمد مهدی
محمد مهدی

خوب بود در حد متوسط، من مشکلی ندیدم تو آموزش.

اصغر
اصغر

خیلی آموزش خوبی بود من برای امتحانی که داشتم این آموزش رو تهیه کردم و خیلی به دردم خورد فقط یه سری از مباحث رو تکراری بیان کرده بودند.

روزبه
روزبه

آموزش کامل بود، اطلاعات خوبی رو تونستم به دست بیارم.

احسان
احسان

دوره ی بسیار اصولی و استانداری بود؛مرسی بابت زحماتی که کشیدید استاد؛ منتظر آموزش پلاگین های بیشتری از شما هستم🌺🌺🌺


برچسب‌ها:
Adjustment Layer | After Effects Plugin | Base Form | Built - In | Camera | CC Kaleida | Color over life | Curves | Depth of field | Disperse and Twist | Displace‌ | Displacement Map | FOG | Footage Color Map | footage to particles | Footage عکس و فیلم | Form | Fractal Fields | HUD | Layer Maps | OBJ | Opacity | Opacity Curve | Position‌ ذرات | Size Curve | solid | Sphere | Spherical Field | Strength Disperse | Trapcode Particular | Trapcode Suite | UI | Vignette | Wiggle‌ | اختصاص Disperse‌ به ذرات | اختصاص افکت Fractal Noise به Text | اختصاص پلاگین | اختصاص تنظیمات Disperse‌ | اصلاح رنگ | اضافه کردن Mask به پس زمینه | اضافه کردن اکسپرشن Wiggle‌ برای Opacity | اضافه کردن دوربین | افتر افکت | افکت Blur | افکت CC Kaleida | افکت Curves | افکت Fast Blur | افکت Fractal Noise | افکت Glow | افکت Gradient Ramp | افکت Vignette | اکسپرشن Wiggle‌ | المان های فضایی | المان های موشن گرافیک | امکانات داخلی افتر افکت | انجام پروژه با کمک Curves | انیماتور | انیمیشن UI‌ | انیمیشن ذرات | انیمیشن سکانس‌ های مختلف | انیمیشن سه بعدی | انیمیشن مناسب برای دوربین | ایجاد Text‌ با تنظیمات مناسب | ایجاد امواج ذرات | ایجاد انیمیشن برای Depth of Field | ایجاد انیمیشن سه بعدی از تصویر دو بعدی | ایجاد پراکندگی در ذرات | ایجاد پس زمینه با افکت Gradient Ramp | ایجاد پس زمینه ذرات | ایجاد ذرات | ایمپورت فوتیج‌ ها | ایه های دو بعدی و سه بعدی خارج از نرم افزار | بازی های کامپیوتری | پارامترهای Particle | پروژه های جذاب و کاربردی | پریست Fog | پس زمینه | پس زمینه نواری | پلاگین Form | پلاگین Optical Flares | پلاگین Trapcode Starglow | پلاگین های کاربردی افتر افکت | تصویر دو بعدی | تغییر تنظیمات Base Form‌ | تغییر مشخصه های ذرات | تنظیمات Base Form‌ و Particle‌ | تنظیمات Particle | تنظیمات مناسب برای Base Form | تنظیمات مناسب برای Fractal Fields | تنظیمات مناسب برای هر دو Sphere | جلوه های ویژه | چنین انیمیشن | حالت Strings | خلق صحنه آسمان و ستاره ها | خلق صحنه کهکشان | دوربین | رندر | رندر گرفتن | س زمینه موشن گرافیک ها | ساخت Texture | ساخت المان های موشن گرافیک در پس زمینه | طراح | طراحی پس زمینه برای لوگو | طراحی رابط کاربری | عرصه انیمیشن | عرصه انیمیشن ذرات | فایل Obj | فیلم سازی | فیلم های اکشن و مدرن | کار با Base Form‌ در حالت Strings | کار با ذرات در نرم افزار افتر افکت | کامپوزیشن | کامپوزیشن Footage | لایه BG | لایه Master | لایه Polygon Marker | لایه جدید Form | لوگو | متن Trapcode Form | متن Trapcode Form با تنظیمات مناسب | محیط Designer | مدل‌ های Obj | مدل های سه بعدی Obj | مرجع برجستگی ذرات در فضای سه بعدی | مرز خشکی و دریا روی کره زمین | موزیک | موشن گرافیک | نمودار Size Over Life | نمودار Strength Disperse | هماهنگ کردن موزیک با انیمیشن | هنرمند
مشاهده بیشتر مشاهده کمتر
فهرست جلسات ۱۷ جلسه ویدئویی ×