آموزش موتور Arnold Renderer در 3DS Max – پیش ثبت نام

دسترسی به اطلاعات این آموزش: اطلاعات کلی محتوا و سرفصل ها پیش نمایش و دانلود اطلاعات تکمیلی دیدگاه ها
آموزش موتور Arnold Renderer در 3ds Max

درباره ناشر

فرادرس
فرادرس

فرادرس بزرگ‌ترین ناشر دیجیتال آموزش‌های تخصصی، دانشگاهی و مهندسی است.

درباره مدرس

گروه مدرسین فرادرس
گروه مدرسین فرادرس

فرادرس از جهت فرصت آموختن، یک محیط کاملا باز (بدون هیچ مرز و شرط برای ورود) برای همه است. اما از جهت فرصت آموزش دادن، یک محیط به شدت بسته است و مدرسین آن با عبور از سخت ترین ضوابط علمی و فیلترهای مهارت آموزشی برگزیده و دستچین می شوند. در چندین سال گذشته کمتر از 5 درصد متقاضیان تدریس در فرادرس توانسته اند به مرحله نهایی ارائه آموزش در آن برسند. ارائه یک آموزش توسط «گروه مدرسین فرادرس» تضمینی برای کیفیت آن می باشد. (+)



موتور Arnold Renderer بی شک یکی از برترین موتورهای رندرگیری است، از فواید این موتور رندرینگ وابستگی کامل به سی پی یو (CPU)، رندرگیری سایه ها به صورت جداگانه و قابلیت ارائه تصاویر واقعیت مجازی به مشتریان و … است. هدف اصلی این فرادرس، آموزش این موتور رندر به همراه نکات فنی در حین کار است، به نحوی که پس از پایان این آموزش، هنرجو قادر به متریال سازی، نورپردازی و رندرگیری به صورت واقعیت مجازی از این نرم افزار باشد و همچنین از فایل هایی که به همراه دیدن آموزش، روی آن ها کار می کند، می تواند در آینده به عنوان یک مرجع استاندارد استفاده نموده و از آن ها بهره ببرد.

👤 مدرس: گروه مدرسین فرادرس
روش دریافت: لینک دانلود و/یا ارسال فیزیکی

وضعیت انتشار در مرحله انتشار (برای ۹۰ درصد آموزش‌های این مرحله)
زمان تقریبی انتشار ۱ تا ۴ هفته

درخواست اطلاع رسانی انتشار این آموزش

این آموزش در آخرین مراحل انتشار است و به زودی در فرادرس ارائه عمومی آن آغاز خواهد شد. شما می توانید با وارد کردن ایمیل خود، در اولین زمان، از انتشار نهایی این آموزش مطلع شوید.

مزایای درخواست اطلاع رسانی انتشار:

  • مطلع شدن از انتشار آموزش در اولین زمان پس از انتشار
  • دادن بیشترین اولویت انتشار به آموزش های مورد نظر خود (آموزش های با بیشترین پیش ثبت نام، با اولویت بیشتری منتشر می شوند)
  • دریافت تخفیف ویژه به هنگام انتشار، مختص افرادی که درخواست اطلاع رسانی در یک آموزش داشته اند.




    توضیحات

    موتور Arnold Renderer بی شک یکی از برترین موتورهای رندرگیری است، از فواید این موتور رندرینگ وابستگی کامل به سی پی یو (CPU)، رندرگیری سایه ها به صورت جداگانه و قابلیت ارائه تصاویر واقعیت مجازی به مشتریان و … است.

    اهمیت این موتور، داشتن تنظیمات جداگانه و تفکیک شده برای رندرگیری است که این قابلیت برای اولین بار در یک موتور رندر دیده می شود. در این فرادرس، متریال سازی، نورپردازی، تنظیمات رندرگیری و دوربین ها موضوع اصلی آموزش هستند.

    هدف اصلی این فرادرس، آموزش این موتور رندر به همراه نکات فنی در حین کار است، به نحوی که پس از پایان این آموزش، هنرجو قادر به متریال سازی، نورپردازی و رندرگیری به صورت واقعیت مجازی از این نرم افزار باشد و همچنین از فایل هایی که به همراه دیدن آموزش، روی آن ها کار می کند، می تواند در آینده به عنوان یک مرجع استاندارد استفاده نموده و از آن ها بهره ببرد.

     

    فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
    • درس یکم: آشنایی با موتور Arnold Renderer و ضروریات
      • پس از گذراندن این دوره قادر به انجام چه کارهایی خواهید بود؟
      • چه پیش نیازهایی برای شروع این آموزش لازم است؟
      • برتری آرنولد نسبت به سایر موتورهای رندرینگ در چیست؟
      • آرنولد چه مزایایی در صنعت دارد؟
      • آپدیت کردن آرنولد
    • درس دوم: متریال (Material) در آرنولد
      • متریال های ساپورت شده در آرنولد
      • متریال های سطوح
      • تنظیمات مورد نیاز برای مدل سازی سطوح شفاف و مایعات
      • انواع مپ (Map) در آرنولد
        • بامپ مپ (Bump Map) دو بعدی
        • بامپ مپ سه بعدی
      • تکسچرها (Texture)
    • درس سوم: نورپردازی با آرنولد
      • نحوه کار کردن نور در آرنولد و توضیح Exposure Control
      • عملکرد سایه ها و انواع آن ها و چگونگی روشن نمودن هر کدام
      • آموزش کامل Quad Light و تکنیک های استودیویی
      • تنظیمات Disc و Point و کاربرد آن ها و تاثیرشان در زمان رندرگیری
      • کاربردهای نور Cylinder و Spot و تنظیمات
      • تشریح عملکرد SkyDome و Distant
    • درس چهارم: تنظیمات رندرگیری آرنولد
      • توضیح کلی و تنظیمات سیستمی
      • توضیح عملکرد نمونه برداری و عمق نور
      • تنظیمات Anti-Aliasing و Diffuse و نحوه عملکرد و تاثیر هرکدام در سرعت رندرگیری
      • نتایج تغییرات در Specular و Transmission به ترتیب بر روی سطوح با انعکاس بالا و سطوح شفاف
      • عملکرد (SSS (sub-surface scattering و Volume Indirect
      • موارد استفاده از Adaptive and Progressive در امر رندرگیری
      • انواع فیلترها در آرنولد و معرفی مناسب ترین ها برحسب تجربه
      • تصحیح پیکسل های سوخته تصویر با اعمال تنظیمات خاص و کم کردن نویز در قسمت های دارای نور کم
      • قرار دادن تصاویر محیطی در خود آرنولد به جای محیط مکس (Max) و تفاوت با محیط مکس
    • درس پنجم: دوربین ها
      • دوربین کروی و چشم ماهی
      • دوربین ۳۶۰ و تنظیمات مورد نیاز واقعیت مجازی

     

    مفید برای رشته های
    • معماری
    • مهندسی عمران


    اطلاعات تکمیلی

    نام آموزش آموزش موتور Arnold Renderer در 3DS Max – پیش ثبت نام
    ناشر فرادرس
    کد آموزش FV3DM9709
    زبان فارسی
    نوع آموزش آموزش ویدئویی     (کیفیت HD - مورد تایید فنی فرادرس)
    تعداد DVD یک عدد (در صورت دریافت غیر آنلاین)




    دیدگاه ها

    نظر شما در مورد این فرادرس چیست؟

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    امتیاز شما به این آموزش:




درخواست اطلاع رسانی انتشار این آموزش

این آموزش در آخرین مراحل انتشار است و به زودی در فرادرس ارائه عمومی آن آغاز خواهد شد. شما می توانید با وارد کردن ایمیل خود، در اولین زمان، از انتشار نهایی این آموزش مطلع شوید.

مزایای درخواست اطلاع رسانی انتشار:

  • مطلع شدن از انتشار آموزش در اولین زمان پس از انتشار
  • دادن بیشترین اولویت انتشار به آموزش های مورد نظر خود (آموزش های با بیشترین پیش ثبت نام، با اولویت بیشتری منتشر می شوند)
  • دریافت تخفیف ویژه به هنگام انتشار، مختص افرادی که درخواست اطلاع رسانی در یک آموزش داشته اند.



برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,




فرادرس در رسانه ها و جشنواره ها

روزنامه ایرانیان مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال روز آفرین نت استارت کنفرانس مهندسی برق ایران جشنواره وب ایران