۲۰۰ ساعت آموزش جدید دانشگاهی — انعکاس فرادرس در رسانه ها‎

۵۳ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آذر ۱۳۹۶
زمان مطالعه: ۲ دقیقه
۲۰۰ ساعت آموزش جدید دانشگاهی — انعکاس فرادرس در رسانه ها‎

faradars

​مخاطبان گرامی و همراهان همیشگی فرادرس،

با سلام؛

انتشار دویست ساعت آموزش جدید در دو ماه گذشته

در ماه مرداد امسال توانستیم، با بیش از سه هزار ساعت تلاش توسط تیم اجرایی فرادرس و نیز به همت مدرسین و اعضای هیات علمی توانای کشور، 112 ساعت آموزش دانشگاهی جدید دیگر را برای مخاطبان و همراهان فرادرس منتشر کنیم (افزودن بیش از ۲۰۰ ساعت آموزش جدید به بزرگترین کتابخانه آموزش های دیجیتال دانشگاهی کشور - فرادرس).

مشاهده جدیدترین آموزش های فرادرس - کلیک کنید

 

انعکاس فرادرس در رسانه ها

خوشحالیم که به مرور، رسانه های معتبر (چاپی و آنلاین) کشور توجه خود را به فرادرس به عنوان بزرگترین حرکت علمی-آموزشی کشور در بستر وب معطوف کرده اند. در ادامه لینک چند مورد از پوشش هایرسانه ای اخیر مرتبط با فرادرس آمده است.

انعکاس پروژه فرادرس در روزنامه​​ ایران - کلیک کنید

مصاحبه روزآفرین با بنیانگذاران فرادرس - کلیک کنید

معرفی فرادرس در نت استارت - کلیک کنید

 

تابستان رو به اتمام است - برنامه نویسی یادبگیریم

تابستان بهترین فرصت برای آموختن (و به ویژه آموختن برنامه نویسی) است. فرادرس برای تشویق به آموختن برنامه نویسی و توسعه دانش برنامه نویسی در کشور، کمپینی با عنوان «تابستان رو به اتمام است» را ایجاد کرده است. دهها ساعت آموزش رایگان و غیررایگان فرادرس می توانند شروع آموختن برنامه نویسی یا حرفه ای تر شدن در آن (برای افراد آشنا) باشند. اگر هنوز برنامه نویسی در زبان مورد علاقه خود را نیاموخته اید، به لینک زیر مراجعه کنید.

​برنامه نویسی بیاموزیم - لیست آموزش های برنامه نویسی فرادرس - کلیک کنید

 

​فرادرس های کودکان و نوجوانان

یکی از مخاطبین فرادرس از شهر اهواز، اخیرا با ما مکاتبه کرده و این موضوع را مطرح کردند که برادر ​8 ساله شان، از آموزش های دانش آموزی فرادرس استفاده می کنند. این برای ما بسیار خوشحال کننده بود. شما نیز اگر در خانواده و اطرافیان خود نوجوانان بااستعدادی را سراغ دارید تا می خواهند خارج از قالب های آموزش سنتی، دید جدیدی را به موضوع دانش و آموختن کسب کنند، آموزش های دانش آموزی فرادرس را به آنها معرفی کنید.

فرادرس های ویژه کودکان و نوجوانان - کلیک کنید

 

​به ما کمک کنید - با ما همراه باشید

توسعه فرادرس تبدیل آن به بزرگترین پروژه آموزش دانشگاهی ایران بر بستر وب، بدون کمک و همراهی شما همراهان میسر نمی شد. فرادرس را به همه آنهایی که همانند خود شما،​ ​آموختن و دانستن، بخشی از نظام ارزش دهی درونی آنها است، معرفی نمایید. این کمک بزرگی خواهد بود، هم به آنها و هم به فرادرس و عمومی تر شدن دانستن و آموزش دانشگاهی در کشور.

لیست همه شبکه های فرادرس - کلیک کنید​

بر اساس رای ۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *