معرفی فرادرس در نت استارت

۲۶۹ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
معرفی فرادرس در نت استارت

معرفی فرادرس

 

سامانه خبری تحلیلی و اطلاع‌رسانی نت‌استارت اخیرا به معرفی فرادرس به عنوان بزرگترین کتابخانه دیجیتال ایران پرداخته است. نت‌استارت فرادرس را اینگونه معرفی می کند.

این سایت به معنی واقعی تحقق‌یافته این پیام زیباست: “فرادرس فراتر از یک کلاس درس“. از عنوان و شعار تبلیغاتی این سامانه به‌راحتی می‌توان فعالیت آن را تشخیص داد. یک سامانه آموزش آنلاین کاملاً حرفه‌ای. فرادرس برای دانشجویان و مدرسان یک بستر تحت وب با امکانات و اجرای خوب جهت آموزش دوره‌های تخصصی در رشته‌های مختلف است.

بخشی از آموزش‌های فرادرس رایگان است که از طریق عضویت در این سامانه قابل‌دسترسی است، هزینه فرادرس‌های کامل، نسبت به آموزش سنتی کاملاً به‌صرفه و مناسب است. نکته بارز و مهم سایت فرادرس طیف وسیع آموزش‌ها و سطح بالای آن است. در اکثر رشته‌ها خصوصاً رشته‌های مهندسی آموزش‌ها تخصصی و سطح بالای در این سامانه ارائه می‌شود.

فرادرس برای مدرسین و اساتید نیز بستر مناسبی جهت درآمدزایی از طریق آموزش و تدریس است، مدرسین می‌توانند طبق شرایط فرادرس، محتوای آموزشی تولیدشده خودشان را از طریق این سامانه عرضه کنند، بدین شکل مدرس نیازی به هزینه‌کرد برای راه‌اندازی و تبلیغات در سایت شخصی خود نخواهد داشت.

آموزش از راه دور و خصوصاً از طریق وب تأثیر فراوانی در نظام آموزشی حال و آینده خواهد داشت و هم‌اکنون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی ایران سرمایه‌گذاری وسیعی را در این بخش آغاز کرده‌اند، ما هم خوشحال هستیم که سامانه‌‌ای با این کیفیت اجرا را در نت‌استارت به کاربران وب فارسی معرفی می‌کنیم.

لینک دسترسی به صفحه معرفی فرادرس در نت استارت(+)

بر اساس رای ۳۳ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۲ دیدگاه برای «معرفی فرادرس در نت استارت»

سلام
.
من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام ۳۰ دقیقست اینجا دارم
.
با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم
.
ممنون

سلام : تشکیل جدول توزیع فروانی و جایگزین در هستوگرام وپلگن

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *