سه روش دسترسی رایگان به آموزشهای فرادرس

۴۳۲۲ بازدید
آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
سه روش دسترسی رایگان به آموزشهای فرادرس

با سلام

آرمان فرادرس گسترده کردن هر چه بیشتر دایره آموزش دانشگاهی در ایران و ارائه بهترین درس ها و آموزش ها به دانشجویان علاقه مند می باشد. در این راستا، بیشترین تلاش را داشته ایم که بهترین آموزش های دنیا را با مناسب ترین هزینه تولید و تالیف کرده و در اختیار دانشجویان عضو فرادرس قرار دهیم. پیوستن بیش از 600 هزار دانشجو و استفاده آنها از حداقل یکی از دروس فرادرس، گواه اقبال آنها به آرمان فرادرس است.

در ادامه می خواهیم چندین روش مختلف دسترسی رایگان به آموزش های فرادرس را خدمت دانشجویان محترم فرادرسی بیان کنیم. امیدواریم که این روشها فرصتی باشد جهت آموختن بیشتر و ساختن آینده بهتر برای همه ما.

 

طرح 1: آموزشهای رایگان

فرادرس تا کنون نزدیک به 2000 ساعت آموزش رایگان منتشر کرده است. این آموزش ها در لینک زیر در دسترس شما هستند.

آموزش های رایگان فرادرس - کلیک کنید

 

طرح 2: دانشجویان محترم تحت پوشش نهادهای حمایتی

در راستای فراهم کردن شرایط ویژه در جهت استفاده از آموزش های فرادرس برای اعضای تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی، کمیته امداد و …)، فرادرس برای این دسته از دانشجویان، طرحهایی را جهت استفاده رایگان از آموزش ها فراهم کرده است.

دانشجویان محترم تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد - کلیک کنید

​صدها ساعت آموزش جدید در ماههای گذشته

​در ماههای اخیر توانسته ایم، صدها ساعت آموزش جدید به بزرگترین کتابخانه آموزش های دیجیتال ویدئویی کشور (فرادرس) اضافه کنیم. همچنین این خبر را به شما می دهیم که نزدیک به 500 ساعت آموزش جدید، یا در مراحل نهایی انتشار هستند؛ یا در صف شروع ضبط و طی مراحل انتشار.

لیست «جدید ترین» آموزش های فرادرس - کلیک کنید.

لیست آموزش های در حال انتشار فرادرس - کلیک کنید.

 

شبکه های اجتماعی فرادرس

با کلیک بر روی عنوان شبکه دلخواه خود، ​فرادرس را در شبکه ها و رسانه های مختلف آن دنبال کنید و از اخبار ویژه هر شبکه در سریعترین زمان، مطلع شوید.

 

اینستاگرام | فیس بوک | تخته سفید | یوتیوب

 

بر اساس رای ۷۰ نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.
۲۰ دیدگاه برای «سه روش دسترسی رایگان به آموزشهای فرادرس»

سلام بر شما
دست شما درد نکنه بابت زحماتی که برای تهیه و ساخت ویدیو های درسی می کشید. من خواستم در رابطه به خرید آموزش ها از خارج کشور بپرسم. میشه بنده رو راهنمایی کنید.

چطور می توانم سی دی های آموزشی عمران رابطور فیزیکی تهیه کنم؟

با سلام؛

مدتی است که فروش فیزیکی دوره‌ها در فرادرس با فروش آنلاین جایگزین شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش «تماس با ما» ارتباط بگیرید.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

با سلام؛

برای این موضوع می‌توانید از صفحه «ارتباط با ما» از این لینک کمک بگیرید و مکاتبه ایمیلی یا آنلاین داشته باشید.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

سلام رمز فایل های زیپ فرا درس چیه

وقت بخیر؛
رمزی برای فایل‌ها در نظر گرفته نشده اما در صورت نیاز می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

با سلام
تشکر از زحمات شما

ممنونیم از انتشار علم استادان و سروران ارجمند، مجددا از تک تک دست اندر کاران فرادرس سپاسگزاریم

سلام ، ببخشید من از فرادرس دو دوره را خریداری کرده بودم، فایل پی دی آف ها از گوشیم پاک شده ، الان چطور میتونم دوباره دانلود کنم

با سلام؛

با مراجعه به انتهای صفحه و کلیک روی گزینه «تماس با ما» این مورد را اطلاع دهید تا همکاران پشتیبانی در این مورد به شما کمک کنند.

با تشکر از همراهی شما با مجله فرادرس

خیلی ممنون شما استادان مهربونم

با درود
پیشنهاد می کنم، پویشی رو راه اندازی کنید تا داوطلبان، با ارائه ی دروس بصورت رایگان، برای اقشار ضعیف جامعه به ویژه در این شرایط پرتنش و گرفتاری های بیماری کرونا بتوانند وظیفه ی خود را ادا کنند، به مرور این محصولات استانداردسازی شده و آن دسته از موارد فوق که حائز استاندارد های لازم هستند،بدون چشم داشت مالی در اختیار افرادِ دانش آموز و دانشجو قرار گیرد.

ممنون از آموزش های ارزشمندتان.

سلام وقت بخیر

من تو نذری آموزشی چند فایل آموزشی رو دانلود کردم و به دوستم هم که در این زمینه کار میکنه فایل ها رو دادم و به خاطر اینکه حق کپی رایت رو رعایت کرده باشم این سوال برام پیش اومد آیا موردی نداره یا اینکه نباید میدادم و لینک صفحه رو میدادم خودش دانلود میکرد ؟

با تشکر

بسیار عالی هست ساییتون. خیلی ممنونم از همه اعضا سایت و هر کسی که ذره ای براش زحمت کشیده.خیلی ممنونم ازتون

با سلام؛

خوشحالیم که مطالعه مطالب مجله فرادرس برای شما مفید بوده‌اند.

با تشکر از همراهی شما

سلام، وقت شما بخیر؛

از اینکه با سایت فرادرس همراه هستید از شما بسیار سپاسگزاریم. در این موارد ممنون می‌شویم تا جای ممکن صفحه را با خود افراد به اشتراک بگذارید تا از طریق خود سایت اقدام به دریافت فایل‌ها کنند.

سلام من ارسلا صفایی هستم و آموزش فتوشاپ سه بعدی_ طراحی و متحرک سازی رو تهیه کردم آقای میلاد صادقی خیلی عالی آموزش دادن. اما کاش آموزش متحرک سازی مدل سه بعدی انسان را کامل توضیح می دادن.

سلام من ابوالفضل مدیرروستا هستم و آموزش طراحی سایت با وردپرس و html رو تهیه کردم جناب استادان سید رضا هاشمیان و محمد عبدلاهی بسیار عالی آموزش دادن و باعث شدن کلی ایده بیاد تو ذهنم و سایت خودمو طراحی کنم ولی کاش درباره تهیه یک هاست خوب و یک سایت خوب هم حرف می زدین و اینکه کاش به سوالات هم پاسخ می دادین در هر حال ممنونم

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *